کد خبر : 2005376 | 09 اسفند 1402 ساعت 13:15 | 9.9K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای تن‌هاخ: اخراج شدن برایم مهم نیست

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به شایعات درباره تصمیم سر جیم راتکلیف برای اخراجش توجه ندارد.

ادعای تن‌هاخ: اخراج شدن برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چند هفته اخیر روند خوبی را در پیش گرفته بود و مدیران و هواداران این تیم امیدوار بودند که با حفظ این شرایط بتواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شود. 

اما شکست برابر فولام باعث شد که بار دیگر انتقادهای بسیاری از عملکرد تن‌هاخ و بازیکنان این تیم مطرح شود و بحث درباره برکناری این مربی هلندی از سوی راتکلیف به عنوان مالک و مدیر جدید این باشگاه به صورت جدی مطرح شود. 

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی درباره تضمینی که برای ادامه حضور در یونایتد دریافت کرده است گفت: «من سه فصل دیگر قرارداد دارم، بنابراین این حرف‌ها برایم اهمیت ندارد. من در این روند هستم و فقط روی تیمم تمرکز دارم و مهم نیست که در اطرافم چه می‌گذرد. 

1994458

در طول این مدت بارها با سر جیم راتکلیف و سر دیو بریلسفورد و سایر نزدیکان به آنها صحبت کردم. بنابراین می‌دانم که دقیقا از چه موضوعی صحبت می‌کنم. قویا ایمان و باور دارم و احساس می‌کنم که آنها کاملا به من باور دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

در حال حاضر تمرکزم روی مسائل شخصی خودم نیست. فقط روی تیم و پیدا کردن راه حلی که بتواند به بازیکنانم برای ارائه بهترین عملکرد ممکن کمک کند تمرکز دارم. دوست ندارم هیچ چیزی حواسم را پرت کند و به همین دلیل این موضوعات برایم مهم نیست.»

دیدگاه‌ها