کد خبر : 2005415 | 09 اسفند 1402 ساعت 15:21 | 28.7K بازدید | 10 دیدگاه

نجوای محبوب نکو: لعنت بر تیر دروازه!

فرشاد احمدزاده طی 45 دقیقه‌ای که در مصاف با استقلال حضور داشت تا آستانه گلزنی پیش رفت.

نجوای محبوب نکو: لعنت بر تیر دروازه!

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از اتفاقات عجیب دیدار استقلال و سپاهان تعویض فرشاد احمدزاده با شروع نیمه دوم بود که حسابی علاقمندان به فوتبال و سپاهانی‌ها را شوکه کرده بود. این تعجب از این جهت بود که مورایس همواره علاقه ویژه‎‌ای به سبک بازی احمدزاده نشان داده و معمولا او همواره در تفکرات او قرار دارد.

با این حال پس از پایان مسابقه و در حال گذشتن فرشاد احمدزاده از میکسدزون ورزشگاه آزادی خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شاهد مصدومیت ستاره سپاهان بودند و قدم زدن‌های لنگ لنگان او را ثبت کردند.

1995897

این مصدومیت نمی‌تواند بی ارتباط با برخورد شدید و خطرناک او در دقیقه 9 به تیرک دروازه استقلال باشد؛ تیرکی که در نیمه اول اصلا با احمدزاده سازگار نبود و یکبار هم شوت شهریار مغانلو به همان تیرک برخورد کرد و از یک قدمی احمدزاده در دهانه دروازه خالی گذر کرد.

1995898
1995899
دو صحنه‌ای که تیرک دروازه با احمدزاده سر سازگاری نداشت. دقیقه 8 او برخورد شدیدی با آن داشت و در دقیقه 42 هم شوت مغانلو پس از برخورد به همان تیرک از مقابل پای او رد شد تا حسرت زیادی پیش از تعویض اجباری برای شماره 10 طلایی پوشان اصفهانی بماند.
ویدئو: 325861

احمدزاده که در فولاد خوزستان شاگرد جواد نکونام بوده، پس از پیوستن این مربی به استقلال یکی از اهداف جدی سرمربی آبی‌پوشان بوده اما فرشاد که محبوبیت قابل توجهی میان هواداران پرسپولیس دارد، تاکنون علاقه‌ای به پوشیدن پیراهن استقلال نشان نداده است ولی روز گذشته در ابتدای مسابقه برخورد بسیار گرمی با جواد نکونام داشت که نشان می‌داد رابطه گرمی میان مربی و شاگرد همچنان برقرار است.

دیدگاه‌ها