کد خبر : 2005519 | 09 اسفند 1402 ساعت 21:06 | 21.1K بازدید | 7 دیدگاه

صدای کاپیتان پرسپولیس برای مطالبات بازیکنان درآمد

امید عالیشاه پس از پیروزی برابر ذوب آهن به علت پرداخت نشدن طلب بازیکنان از مدیریت باشگاه گلایه کرد.

صدای کاپیتان پرسپولیس برای مطالبات بازیکنان درآمد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرسپولیس بعد از دومین برد متوالی تیمش فرصت را غنیمت شمرد تا در مورد مطالبات عقب افتاده بازیکنان صحبت کند‌. امید عالیشاه در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر گلایه‌های خود را در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

امید عالیشاه، کاپیتان تیم پرسپولیس، درباره مطالبات بازیکنان گفت: متاسفانه چندین دفعه به باشگاه پیام دادیم اما اراده‌ای برای حل مشکلات وجود نداشته. من به عنوان کاپیتان تیم باید درمورد مطالبات و معوقات بازیکنان و عدم پرداخت ۲۰ درصد از مطالبات فصل گذشته و ۱۵درصد از آپشن‌ها صحبت کنم.

ویدئو: 326015

او در این خصوص ادامه داد: دو سال پیش دلار ۳۰ یا ۳۸ هزار تومان بود و ما هنوز دنبال همان پول هستیم. فصل پیش دلار ۴۰ تومان بود و الان ۶۰ تومان است و ما همچنان دنبال همان پول هستیم. این مسائل درون خانواگی است اما این را به عنوان درد و دل عرض کردم که هواداران محترم در جریان اتفاقات باشگاه باشند و امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شود.

عالیشاه در ادامه درباره بازی گفت: خوشحالیم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. با توجه به حساسیت جدول بازی خیلی مهمی بود ولی کمی از روی شکم سیری بازی کردیم. می‌توانستیم با استفاده از فرصت‌ها گل‌های بیشتری بزنیم و این اتفاق نیفتاد که باید ریشه‌یابی شود.

دیدگاه‌ها