کد خبر : 2005568 | 10 اسفند 1402 ساعت 07:30 | 41.2K بازدید | 64 دیدگاه

ستاره جوان سپاهان را تا می‌خورد زدند (عکس)

محمدجواد حسین‌نژاد را اینقدر در بازی برابر استقلال زدند که در بین دو نیمه به دلیل مصدومیت جای خود را به آریا یوسفی داد.

ستاره جوان سپاهان را تا می‌خورد زدند (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمدجواد حسین‌نژاد پس از محرومیت در بازی رفت الهلال و عدم حضور در ترکیب ثابت بازی برگشت برابر غول عربستانی یک بار دیگر به ترکیب اصلی طلایی پوشان اصفهانی رسید.
حسین‌نژاد که یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در فصل جاری محسوب می‌شود، با قدرت خلاقیت و تکنیک بالا خودش را به اهالی فوتبال معرفی کرده و همین کافی بود تا بازیکنان استقلال که زیر نظر جواد نکونام جنگنده و منضبط فوتبال بازی می‌کردند، تمام تلاششان را برای جلوگیری از پیشروی این بازیکن بگیرند.
یکی از صحنه‌های دیدنی نیمه اول جایی بود که حسین‌نژاد با حرکات تکنیکی از میان سه بازیکن استقلال عبور کرد و درنهایت با تکل خشن ایمان سلیمی نقش بر زمین شد. این صحنه‌ای بود که پیام حیدری ادامه بازی داد ولی حسین‌نژاد برای چند ثانیه‌ای تا توقف مجدد بازی روی زمین افتاده بود.

1996113
1996114
1996115
1996116

درنهایت در این بازی دشوار و درگیرانه بازیکن جوان و فانتزی سپاهان بیش از یک نیمه نتوانست دوام بیاورد و به دلیل مصدومیت جای خود را در نیمه دوم به آریا یوسفی داد که او هم در پایان نیمه دوم با سرنوشت مشابهی مواجه شد.
البته از سپاهان خبر می‌رسد که حسین‌نژاد مصدومیت جدی ندارد  و می‌تواند طلایی پوشان را در دیدار برابر شمس آذر که روز 14 اسفندماه برگزار می‌شود، همراهی کند.

دیدگاه‌ها