کد خبر : 2005574 | 10 اسفند 1402 ساعت 00:07 | 32.8K بازدید | 18 دیدگاه

بازگشت ستاره‌ای که آرسنال برایش روزشماری می‌کرد

آرسنال در هفته جاری شاهد خبر خوشحال کننده‌ای بوده و یورین تیمبر به تمرینات تیم بازگشته است.

بازگشت ستاره‌ای که آرسنال برایش روزشماری می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، یورین تیمبر به انجام برخی از تمرینات گروهی در کنار بازیکنان آرسنال بازگشته و شمارش معکوس برای حضور کامل او در تمرینات برای میکل آرتتا آغاز شده است. یورین تیمبر امروز در کنار تیم تمرین کرد اما در تمامی آیتم‌های تمرینی حضور نداشت.

ملی پوش هلندی به کار خود ادامه می‌دهد و در تلاش است تا خود را به سرعت به تیم اضافه کند. میکل آرتتا هفته گذشته تایید کرد که خرید تابستانی 45 میلیون یورویی چه اندازه برای بازگشت تلاش می‌کند.

پس از آسیب دیدگی زانو در آگوست سال گذشته گفته شد که او برای 7 تا 9 ماه از میادین دور خواهد بود و اکنون در ماه مارس او آماده می‌شود تا به میادین بازگردد.

1996123

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا تیمبر قبل از پایان فصل برمی‌گردد، گفته بود: "من واقعاً امیدوارم که می‌بینم او واقعاً خوب کار می‌کند. او در کنار برخی از بازیکنان در زمین بوده و ما در هفته آینده شروع به انجام کارهایی با هم خواهیم کرد. سپس باید ببینیم که این روند چگونه تکامل می‌یابد، سطح اعتماد به نفس او، سطح آمادگی جسمانی‌اش و امیدواریم که پاسخ مثبت باشد.

تیمبر در اولین بازی فصل مقابل ناتینگهام فارست از ناحیه زانو دچار آسیب شد و به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت زیادی از میادین دور بود.

دیدگاه‌ها