کد خبر : 2005575 | 10 اسفند 1402 ساعت 00:08 | 33.8K بازدید | 21 دیدگاه

پس از هشت فصل سرخپوش بودن؛

تصویر ویژه هفته: دایی کمال روبه‌روی پرسپولیس

کمال کامیابی‌نیا در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس مقابل تیم محبوبش قرار گرفت.

تصویر ویژه هفته: دایی کمال روبه‌روی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، شاید بسیاری تصور می‌کردند محمد ربیعی در بازی با پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد تا از انگیزه بالای او به سود تیم خود استفاده کند اما چنین اتفاقی نیفتاد و کمال تنها دقایقی کوتاه را در زمین سپری کرد.

کامیابی‌نیا که در سال ۹۴ با اولین لیست خرید برانکو جذب پرسپولیس شده بود، طی هشت فصل حضور متوالی در پرسپولیس ۶ قهرمانی لیگ، ۲ جام حذفی و ۲ نایب قهرمانی آسیا را تجربه کرد و تا زمانی که در لیست مازاد قرار نگرفته بود اردوگاه پرسپولیس را ترک نکرد.

هافبک دفاعی جنگنده سرخ‌ها که طی هشت سال حضور در پرسپولیس 235 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد که اگر آن مصدومیت کتف و نیمکت نشینی‌های دو فصل آخرش نبود تعداد این بازی‌ها خیلی بیشتر هم می‌شد، این بار با پیراهن ذوب‌آهن حس و حال غریبی را تجربه می‌کرد.

کمال که شاید حساب جام‌هایش از دستش در برود آرزو داشت این فصل نیز در پرسپولیس باشد و آخر فصل با پیراهن سرخ خداحافظی کند اما چنین اتفاقی رخ نداد تا او به ذوب آهن برود. کامیابی‌نیا بازی رفت مقابل پرسپولیس را به علت مصدومیت از دست داده بود و در بازی برگشت با احتساب وقت‌های اضافه ۱۲ دقیقه جلوی پرسپولیسی‌ها بازی کرد.

1996124

کمال تلاش زیادی برای تیمش در همان دقایق پایانی کرد اما مشخص بود که چندان از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و با پرخاش و عصبانیت به داور در دقایق کوتاه حضورش کارت زرد دریافت کرد.

تصویر دوئل او با عیسی آل‌کثیر و فرشاد فرجی، هم‌تیمی‌های سابقش، یکی از قاب‌های ویژه این هفته فوتبال ایران بود. او حالا پس از هشت سال شماره ۱۱ پرسپولیس را بر تن بازیکنی دیگر می‌دید و تسلیم جبر فوتبال بود.

دیدگاه‌ها