کد خبر : 2005595 | 10 اسفند 1402 ساعت 03:54 | 12K بازدید | 20 دیدگاه

فرناندو اورسی:

اینزاگی به درد لیگ برتر می‌خورد

فرناندو اورسی، دستیار سابق روبرتو مانچینی، معتقد است که سیمونه اینزاگی با سبک فعلی مربیگری‌اش می‌تواند بدون مشکل در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند.

اینزاگی به درد لیگ برتر می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو اورسی احساس می کند سبک بازی سیمونه اینزاگی برای لیگ برتر مناسب است، اما به این مربی ایتالیایی هشدار می‌دهد که او در حال حاضر هم در یک باشگاه بزرگ اروپایی حضور دارد.

قرارداد اینزاگی با اینتر در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و طبق گزارش روزنامه توتواسپورت، چندین باشگاه خارجی، به ویژه در لیگ برتر، وضعیت این مربی را بررسی می‌کنند.

اورسی، دستیار سابق روبرتو مانچینی در لاتزیو، که در اوایل دهه 2000 مربی اینزاگی هم بود، فکر می‌کند که سرمربی اینتر اگر روزی به لیگ برتر انگلیس برود، مشکلی برای کار در آنجا نخواهد داشت.

اورسی به توتواسپورت گفت: "او یک سبک بازی اروپایی دارد و به نظرم می‌تواند به خوبی در لیگ برتر انگلیس کار کند چون این لیگ با شیوه مربیگری او سازگار است. با این حال، او در حال حاضر هدایت یکی از 3 یا 4 تیم برتر اروپا را بر عهده دارد. کاری که آن‌ها در فصل گذشته لیگ قهرمانان انجام دادند، عزت نفس همه را افزایش داد و معتقدم که پس از اسکودتو، هدف بعدی آن‌ها بازگرداندن چمپیونزلیگ به میلان خواهد بود."

1996157

اورسی درمورد ترکیبی که اینزاگی به کار می‌گیرد، ادامه داد: "همه فکر می‌کنند 2-5-3 یک سیستم دفاعی است اما اینزاگی آن را به یک ترکیب هجومی تبدیل کرده است. اینتر به روش‌های مختلف بازی می‌کند و همیشه موثر است. آن‌ها بازیکنان خوب زیادی دارند، اما سبک بازی آن‌ها ثابت می‌کند که چه کار عمیقی در تمرینات وجود دارد."

اورسی درمورد شانس قهرمانی اینتر گفت: "فکر می‌‌کنم اینتر تمرکز بیشتری نسبت به گذشته دارد. اسکودتو هدف اصلی اینزاگی و باشگاه است. سخت است فکر کنیم که برتری 12 امتیازی را از دست بدهند یا اینکه یوونتوس به آن‌ها برسد. اینتر این فصل غافلگیرکننده پیش نرفته، اما من انتظار این اندازه تاثیر و این سلطه را نداشتم. در حال حاضر، آنها شکست ناپذیر به نظر می‌رسند."

دیدگاه‌ها