کد خبر : 2005641 | 10 اسفند 1402 ساعت 12:25 | 66.6K بازدید | 18 دیدگاه

زنان اسپانیا بهترین تیم دنیا هستند

اعتراف رنار: انگار جلوی اسپانیای اینیستا بازی داشتیم

تیم زنان اسپانیا دیشب با قدرت تیم فرانسه را برد و قهرمان لیگ ملت‌ها شد. زنان اسپانیا به قدری خوب بازی کردند که هروه رنار را به یاد تیم مردان اسپانیا در جام جهانی 2018 انداخت.

اعتراف رنار: انگار جلوی اسپانیای اینیستا بازی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان اسپانیا دیشب توانست با برتری 2-0 برابر فرانسه قهرمان لیگ ملت‌های فوتبال زنان اروپا شود. بعد از فتح جام جهانی، این دومین قهرمانی متوالی زنان اسپانیا بود و این بار دیگر با حواشی همراه نبود و به بهترین شکل جشن گرفته شد.

1983106

هروه رنار، مربی مشهور تیم زنان فرانسه، در پایان بازی نمی‌توانست ستایش خود از تیم زنان اسپانیا را پنهان کند. او در نشست خبری خود گفت: «صادقانه بگویم که اسپانیا بدون شک بهترین تیم ملی زنان فوتبال دنیا را دارد. در رقابت‌های المپیک نیز اسپانیا شانس اول قهرمانی خواهد بود و همه می‌خواهند این تیم را شکست دهند تا به سومین عنوان قهرمانی متوالی خودش نرسد.»

رنار ادامه داد: «اسپانیا با پرسینگ شدیدش ما را در زمین خفه کرد. به محض گرفتن توپ آن را از دست می‌دادیم، چرا که از لحاظ نفری در فضاهای کوچک بر ما برتری داشتند. فوتبال ساده است. اگر با و بدون توپ جدی و پرفشار کار کنید، کار حریف دشوار می‌شود و این کاری بود که اسپانیا برابر ما انجام داد.»

رنار در پایان گفت که تیم زنان اسپانیا او را به یاد اسپانیای ایسکو، بوسکتس و اینیستا انداخت: «در جام جهانی 2018 مربی مراکش بودم و برابر اسپانیایی قرار گرفتیم که ایسکو، اینیستا و بوسکتس را در خط میانی خودش داشت. امشب همان حس رویارویی با آن اسپانیا به من دست داد و به نظر می‌رسید همان تیم برابر ما قرار گرفته است. یک تیم فوق العاده و پر از ستاره در خط میانی.»

دیدگاه‌ها