کد خبر : 2005642 | 10 اسفند 1402 ساعت 12:22 | 16.2K بازدید | 7 دیدگاه

جیدن دانز:

از وقتی به دنیا آمدم عاشق لیورپول بودم!

جیدن دانز، ستاره جوان لیورپول، می‌گوید از کودکی علاقه زیادی به این باشگاه داشته است.

از وقتی به دنیا آمدم عاشق لیورپول بودم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی انگلیس روبروی ساوتهمپتون به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

در غیاب ستاره‌های بزرگی چون محمد صلاح و داروین نونیز که به دلیل مصدومیت نمی‌توانستند این تیم را همراهی کنند، دانز توانست با حضور در میدان نشان دهد که از استعداد درخشانی برخوردار است و دو گل از سه گل لیورپول را هم به ثمر رساند. 

این ستاره جوان پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با BBC Sports اظهار داشت: «نمی‌توانم از این خوشحال‌تر باشم. امروز بهترین روز زندگی من است. از زمانی که به دنبال آمدم عاشق این باشگاه بودم و حمایتش کردم. امشب نمی‌توانم بخوابم چون رویایم به حقیقت پیوسته است. 

1996165

از وقتی خیلی کوچک بودم همیشه تمام بازی‌‎های لیورپول را دیدم و اینکه توانستم مقابل جایگاه کوپ گل بزنم برایم فراتر از یک رؤیاست. واقعا نمی‌توانم از این بیشتر خوشحال باشم. این رویای من بوده است. اولین چیزی که به آن فکر کردم لیز خوردن روی زانوهایم بود. این تجربه باورنکردنی بود. 

بازیکنان بزرگ‌تر خیلی به من و همه بازیکنان جوان کمک کردند. این برای من تجربه‌ای دیوانه‌کننده است و انجام دادن تمام این کارها و رخ دادن این اتفاقات واقعا برایم باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها