کد خبر : 2005699 | 10 اسفند 1402 ساعت 16:53 | 63.7K بازدید | 41 دیدگاه

کامیابی‌نیا نخواست با پرسپولیسی‌ها مواجه شود

کاپیتان سابق پرسپولیس نخواست با نیمکت تیم سابق خودش روبرو شود.

کامیابی‌نیا نخواست با پرسپولیسی‌ها مواجه شود

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا که بعد از هشت سال حضور در پرسپولیس تابستان سال جاری و پیش از شروع این فصل از این تیم کنار گذاشته شد و به ذوب آهن پیوست در فولادشهر نخواست مربیان و همبازیان سابق خود را ببیند.

کامیابی‌نیا که بازی رفت با پرسپولیس را به خاطر مصدومیت از دست داده و حتی در لیست آن مسابقه هم نبود تا با یحیی و هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مواجه شود در بازی برگشت در لیست تیمش قرار گرفت تا بعد از  9 سال مقابل تیم محبوبش بازی کند.

با اینکه کمال در فهرست بیست نفره ذوب آهن بود در کمال تعجب در مراسم قبل از بازی روی نیمکت تیمش حاضر نشد و به نظر می‌رسید به بهانه‌ای از نشستن روی نیمکت امتناع کرده تا با مربیان و بازیکنان پرسپولیس مواجه نشود.

این اتفاق در حالی رخ داد که یحیی گل‌محمدی، مربی‌ای که او را نخواست، دیگر روی نیمکت پرسپولیس حضور نداشت. ضمن اینکه بازیکنان بزرگتر پرسپولیس هم در فصل گذشته رابطه بسیار خوبی با کمال داشتند، اما  به نظر می‌رسد او از برخی اعضای تیمش ناراحت و دلخور است.

کامیابی‌نیا در آخرین دقایق بازی با پرسپولیس به عنوان آخرین تعویضی ذوب آهن به زمین رفت تا بلکه روی کرنرها و ضربات ایستگاهی بتواند اتفاق بزرگی را رقم بزند و تیم ده نفره‌اش را به گل تساوی برساند که موفق نشد.

کمال در یکی از کرنرهای لحظات پایانی می‌توانست علیه تیم سابقش عمل کرده و سرخ‌ها را به خاطر موقعیت‌سوزی‌هایشان تنبیه کند. او در یک صحنه شانس سر زدن هم داشت اما کنعانی بالای سر او سر زد تا حضور کوتاه مدتش در آن دقایق هم نتواند گره تیمش را باز کند.

دیدگاه‌ها