کد خبر : 2005747 | 10 اسفند 1402 ساعت 22:10 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش تباس به هجمه‌ها علیه گرینوود: به نفع ماست!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، می‌گوید امیدوار است که میسون گرینوود در لالیگا بماند.

واکنش تباس به هجمه‌ها علیه گرینوود: به نفع ماست!

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در سپتامبر گذشته به‌صورت قرضی از منچستر یونایتد به باشگاه لالیگایی ختافه پیوست. هفت ماه پس از آن که دادستانی سلطنتی اعلام کرد که رسیدگی پرونده‌های کیفری علیه او لغو شده است.

او که قبلاً توسط یونایتد محروم شده بود، با اینکه انتظار می‌رفت پس از لغو شدن دادگاه و متوقف شدن جریان پرونده‌اش، به لیست شیاطین سرخ برگردد اما پس از اعتراض هواداران به این تصمیم، یونایتد او را به ختافه قرض داد.

1996399

شروع گرینوود در ختافه درخشان بوده. از زمان پیوستن به باشگاه اسپانیایی، او پنج گل در لالیگا به ثمر رسانده و همین عملکرد درخشان باعث شده که تباس ابراز امیدواری کند که او در لالیگا بماند.

تباس در مورد گرینوود گفت: «من یک وکیل هستم. برای کسی که از یک پرونده حقوقی بی‌گناه بیرون آمده است، چیزی برای گفتن وجود ندارد. او الان کاملا بازیکن دیگری است و نباید گذشته‌اش را دائما یادآوری کرد. ماندن او در لالیگا به نفع ماست. او به‌عنوان یک بازیکن در ختافه عالی بوده و امیدوارم سال‌های آینده هم در اسپانیا بماند. وقتی کسی محکوم نمی‌شود، ما باید چه کنیم؟ دادگاه‌ها برای این کارها به وجود آمده‌اند. پرونده او را با جزئیات نمی‌دانم اما مطمئنم که او به یک بازیکن متفاوت تبدیل شده و به همین دلیل برایش خوشحالم.»

دیدگاه‌ها