کد خبر : 2005762 | 11 اسفند 1402 ساعت 00:27 | 25.9K بازدید | 23 دیدگاه

جان اوبی میکل:

تمام تلاشم را برای بردن اوسیمن به چلسی انجام می‌دهم!

جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی، در حالی‌که به شوخی خود را ایجنت ویکتور اوسیمن معرفی کرد، گفت تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا این بازیکن را راهی استمفوردبریج کند.

تمام تلاشم را برای بردن اوسیمن به چلسی انجام می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ قرارداد جدیدی با باشگاه ایتالیایی امضا کرد که باعث می‌شود او تا سال ۲۰۲۶ در این تیم بماند.

همچنین اسکای ایتالیا مدعی شده که بند آزادسازی اوسیمن در قرارداد جدید به ۱۳۰ میلیون یورو افزایش یافته است که در صورت جدایی او، ناپولی سود زیادی خواهد داشت.

1996424

چلسی یکی از چندین باشگاه بزرگ اروپاست که به جذب اوسیمن علاقه دارد. جان اوبی میکل در گفت‌وگویی که امروز از او منتشر شد، گفت که از اوسیمن خواسته است که پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد را کنار بگذارد و مانند او به چلسی بپیوندد.

او در مصاحبه با بن جیکوبز، خبرنگار انگلیسی، گفت: «من فکر می‌کنم علاقه واقعی بین هر دو وجود دارد. او چلسی را دوست دارد و می‌خواهد که به اینجا بیاید. واضح است که او می‌خواهد راه من را به‌عنوان یک بازیکن نیجریه‌ای دنبال کند و آبی‌پوش شود. من ایجنت او هستم. (خنده) سعی می‌کنم او را به چلسی بیاورم. ۲۰ درصد از مبلغ این انتقال قرار است به من برسد پس امیدوارم که تلاش‌هایم نتیجه بدهد.»

دیدگاه‌ها