کد خبر : 2005784 | 11 اسفند 1402 ساعت 10:26 | 47.5K بازدید | 21 دیدگاه

خوشحالی ستاره بایرن از جدایی توخل: حالا می‌مانم

ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی بایرن مونیخ، امیدوار است که با جدایی توماس توخل بتواند به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.

خوشحالی ستاره بایرن از جدایی توخل: حالا می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت از زمان پیوستن به بایرن مونیخ و تحت هدایت یولیان ناگلزمان توانست به یکی از مهره‌های کلیدی در خط دفاعی این تیم تبدیل شود. 

عملکرد خوب او و حضور مطمئنش در خط دفاعی باعث شد که مدیران و هواداران این تیم هم از او بسیار راضی باشند و شرایط خوبی در مونیخ برایش به وجود بیاید اما این وضعیت به همین شکل ادامه پیدا نکرد و او لحظات متفاوتی را هم تجربه کرد. 

اخراج ناگهانی ناگلزمان از سوی مدیران بایرن و حضور توخل به عنوان جانشین او روی نیمکت باعث شد که شرایط به شکلی کاملا متفاوت برای این ستاره هلندی پیش برود و او روزهای سختی را هم در بایرن پشت سر بگذارد و حتی به جدایی فکر کند. 

1983545

حالا روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که این بازیکن علاقه زیادی به بایرن دارد و مایل است که در آینده به یکی از رهبران این باشگاه تبدیل شود. اما شرایط پیچیده تحت هدایت توخل وادارش کرده بود که به ترک مونیخ هم فکر کند. 

اما حالا با توجه به این که توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، دی‎‌لیخت هم به این که به حضورش در این تیم ادامه دهد فکر می‌کند و منتظر معرفی سرمربی جدید است اما در هر صورت شانس ماندنش در بایرن بسیار بالا رفته است.

دیدگاه‌ها