کد خبر : 2006093 | 12 اسفند 1402 ساعت 19:43 | 63.1K بازدید | 17 دیدگاه

همه کارهایم تمام شده بود اما…

افشای انتقال نافرجام یک ستاره به استقلال!

مهدی تیکدری هدف انتقال به استقلال بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

افشای انتقال نافرجام یک ستاره به استقلال!

به گزارش ورزش سه، مهدی تیکدری، ستاره تیم گل‌گهر، در نقل و انتقالات زمستانی در آستانه انتقال به استقلال قرار داشت اما در نهایت باشگاه گل‌گهر با این جابجایی مخالفت کرد تا این بازیکن همچنان در سیرجان به فوتبال خود ادامه بدهد.

این اتفاق در حالی رخ داد که تیکدری در طول سال‌های اخیر همواره از دو تیم بزرگ پایتخت پیشنهاد داشته اما قرارداد بلندمدت او با گل‌گهر مانع انتقال این بازیکن به تیم دیگری شده است. مهدی تیکدری امروز در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص شرایط گل‌گهر و اتفاقاتی که در نیم فصل برایش رخ داد، صحبت کرد.

تیکدری در ابتدا درباره پیروزی سه بر صفر گل‌گهر برابر نساجی گفت: بعد از بازی پیکان که لحظات آخر برد را با مساوی عوض کردیم، هم‌قسم شدیم که بازی با نساجی را ببریم. در طول هفته خیلی خوب تمرین و تمرکز کردیم و خوشبختانه توانستیم یک برد خوب و به موقع بیاوریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. در این بازی سه گل زدیم و دو سه گل هم نزدیم اما مهم سه امتیاز بود که توانستیم ببریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

او سپس در خصوص عملکرد گل‌گهر در طول این فصل عنوان کرد: استارت خوبی داشتیم و با برد برابر فولاد شروع کردیم. اگر کمی بیشتر خودمان را باور داشتیم، جایگاه‌مان در جدول بهتر بود اما خوشبختانه توانستیم روند خوبی داشته باشیم. نیم فصل دوم را هم با سه امتیاز خوب برابر فولاد آغاز کردیم اما همانطور که مربی‌مان هم می‌گوید، در نیم فصل دوم هر بازی یک فینال است. باید هر چه در توان داریم، بگذاریم.

تیکدری به تمجید از مارینوس اوزونیدیس پرداخت و گفت: آقای اوزونیدیس یک مربی کاربلد هستند که از لحاظ فنی و اخلاقی نامبروان هستند. ما واقعا از کار کردن با ایشان لذت می‌بریم و از لحاظ تاکتیکی و اخلاقی چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتیم. انشالله بتوانیم آخر فصل جواب محبت‌های ایشان را بدهیم. ایشان به قدری مرد خوبی هستند که روزهایی که نتیجه نمی‌گیریم، شرمنده‌شان می‌شویم. انشالله بتوانیم با بازی و عملکرد خوب‌مان، جواب اخلاق و رفتار خوب‌شان را بدهیم.

ستاره گل‌گهر درباره اخباری که در خصوص حضور او در استقلال مطرح می‌شد، توضیح داد: باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور لطف داشتند و صحبت کردند و نامه زدند. کار من با استقلال تمام‌شده بود و حتی عکس‌هایم را فرستادم تا کارهای ویزایم برای اردوی دبی انجام شود. با آقای خطیر هم صحبت کرده بودم و گفته بودند کارهایت را انجام بده و به تهران بیا اما باشگاه گل‌گهر صلاح ندانست. من هم قرارداد داشتم و تابع باشگاه هستم.

او درباره پیشنهاداتی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر داشته اما قراردادش با گل‌گهر مانع جابجایی‌اش شده است، گفت: قرارداد من سه ساله بود. بعد از قرارداد بلندمدتی که من با تراکتور بسته بودم، بعد از حضورم در گل‌گهر نمی‌توانستم زیر سه سال قرارداد ببندم اما در پایان این فصل قراردادم تمام می‌شود. امیدوارم با سلامتی و عملکرد خوب فصل را به پایان برسانم تا انشالله در پایان فصل یک تصمیم خوب بگیریم؛ امیدوارم اگر باز هم در گل‌گهر ماندنی شدم، بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و اگر هم جدا شدم، برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

تیکدری در خصوص تقابل هفته آینده گل‌گهر با ملوان گفت: یک بازی سخت برابر تیم خیلی خوب ملوان داریم. اختلاف ما با ملوان یک امتیاز است و قطعا به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم. اميدوارم بتوانیم همانطور که هفته گل خوب کار کردیم، این هفته هم همینطور ادامه بدهیم و سه امتیاز مهم بازی را بگیریم تا فاصله‌مان را با ملوان و تیم‌های پنجم و ششم جدول بیشتر کنیم.

او در پایان درباره هدف گل‌گهر در لیگ امسال توضیح داد: قطعا همه تلاش‌مان را می‌کنیم که چه با رتبه‌مان در لیگ برتر و چه با قهرمانی در جام حذفی، سهمیه آسیا را بگیریم. کمترین لیاقت تیم گل‌گهر در این سال‌ها، کسب سهمیه آسیا بوده است؛ دو سال قبل جریان کسر امتیاز اجازه نداد ما سهمیه کسب کنیم و من هنوز هم معتقدم آن فصل ما می‌توانستیم قهرمان شویم. سال‌ قبل هم بعد از اینکه سرمربی تیم‌مان به تیم ملی رفت، شرایط تیم تغییر کرد. در یکی دو سال گذشته بدشانسی‌ها گل‌گهر را اذیت کرد اما انشالله امسال به این مهم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها