کد خبر : 2006221 | 13 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

جلسه ویژه با امباپه: این جریمه جدایی نیست

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، روز گذشته جلسه‌ای را با لوئیس انریکه داشته است تا درباره شرایطش با او صحبت کند.

جلسه ویژه با امباپه: این جریمه جدایی نیست

به گزارش "ورزش سه"، امباپه چند روز قبل رسما به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پاریس ندارد و در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. 

این بازیکن در بازی این هفته برابر موناکو و در حالی که نتیجه 0-0 بود و پی اس جی نیاز به گل داشت، بین دو نیمه از زمین بازی بیرون کشیده شد تا بسیاری به این باور برسند که این رفتارها به دلیل تصمیمی است که او برای جدایی از این باشگاه گرفته است. 

انریکه هم پس از این دیدار مدعی شده بود که این تصمیم تنها توسط خودش گرفته شده و مدیران پی اس جی هیچ دخالتی در این موضوع نداشته‌اند. او تاکید کرد که این تیم باید دیر یا زود به بازی بدون این بازیکن عادت کند و به نوعی موضعش را در قبال او مشخص کرد. 

1976275

حالا ESPN خبر داده که امباپه به‌شدت از رفتارهایی که با او شده و بیرون کشیده شدنش از زمین در بازی برابر موناکو ناراحت است و به همین دلیل جلسه‌ای را با انریکه ترتیب داده تا بتواند درباره مشکلات به وجود آمده با او صحبت کند. 

انریکه در این جلسه به او گفته که اقدامش اصلا شخصی نبوده و هیچ ارتباطی بین تعویضش با تصمیم او برای ترک پارک دو پرنس وجود ندارد. او معتقد است که امباپه کاملا آماده نبوده و به همین دلیل بیرونش کشیده تا بتواند برای دیدارهای مهم‌تر بعدی آماده باشد.

دیدگاه‌ها