کد خبر : 2006231 | 13 اسفند 1402 ساعت 13:55 | 32.2K بازدید | 7 دیدگاه

بعد از واکنش جنجالی کیلیان

آتش‌بس موقت: به تو قول نمی‌دهم امباپه!

لوئیس انریکه و کیلیان امباپه در جلسه روز گذشته موقتا صلح کردند اما مربی اسپانیایی همچنان حاضر نشده به ستاره تیمش تضمینی برای تعویض نشدن در بازی‌ها بدهد.

آتش‌بس موقت: به تو قول نمی‌دهم امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب برای دومین بازی متوالی، لوئیس انریکه کیلیان امباپه، مهم‌ترین بازیکن تیمش را تعویض کرد (این‌بار بین دو نیمه)، آن هم زمانی که پی‌اس‌جی در یک بازی کلیدی مقابل موناکو متوقف شده بود و نیاز به زدن گل برتری داشت. دیداری که در نهایت بدون گل مساوی شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

پس از این که امباپه با رفتن روی سکوها تصمیم انریکه را به چالش کشید، هر دو صبح شنبه جلسه‌ای داشتند تا در مورد اتفاقات اخیر حرف بزنند و اینکه اگر اختلافی است، حل و فصل شود.

1997191

RMC Sport در این رابطه نوشته است که بعد از دو تعویض امباپه، تنش بین او و انریکه بالا گرفت و این باعث نگرانی سران باشگاه شد. موردی که باعث شد تا لزوم دیدار و صحبت بین آنها یادآوری شود.

به گفته این رسانه معتبر فرانسوی، هیچ رابطه بدی بین بازیکن و مربی وجود ندارد، اگرچه پس از تصمیمات شگفت‌انگیز انریکه در دو بازی اخیر، فاصله‌گیری آشکاری بین‌شان ایجاد شده است.

جلسه به خوبی پیش رفت و دو طرف به‌خاطر در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر سوسیداد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موقتا صلح کرده‌اند و دستور آتش بس صادر شد.

البته در این جلسه هیچ قولی به امباپه برای ادامه فصل داده نشده و همچنان احتمال تعویض او وجود دارد. با این شرایط باید انتظار روزهای پرتنش دیگری را داشت.

دیدگاه‌ها