کد خبر : 2006233 | 13 اسفند 1402 ساعت 14:03 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار به ستاره‌های یونایتد: مراقب رفتارتان باشید

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید به بازیکنانش درباره رفتار و زبان بدن‌شان در زمین هشدار داده است.

هشدار به ستاره‌های یونایتد: مراقب رفتارتان باشید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل با انتقادهای زیادی روبرو بوده و نتایج به دست آمده توسط این تیم فشارها روی آنها را بسیار افزایش داده است. 

اما یکی از نکات مهمی که در طول چندهفته اخیر بارها و از سوی بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و کارشناسان به آن اشاره شده این است که رفتار و زبان بدن بازیکنان این تیم در زمین هم بسیار نادرست و توهین آمیز است و این موضوعی است که باید به آن رسیدگی شود. 

تن‌هاخ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این موضوع اظهار داشت: «البته که زبان بدن در جامعه امروز موضوع بسیار مهمی است. ما درباره این موضوع و تاثیری که روی تماشاگران دارد با تک تک بازیکنان و تمام تیم صحبت کردیم. البته این موضوع روی حریف هم تاثیرگذار است چون فوتبال یک بازی روانی است. 

1989743

شما باید همه چیز را به کار بگیرید و از آن به سود خودتان استفاده کنید. وقتی زبان بدن شما مثبت باشید، می‌توانید از آن به سود تیم خودتان استفاده کنید. چیزی که شما می‌بینید بازیکنی است که زبان بدنش را ابراز می‌کند و این چیزی نیست که بتوان در کوتاه مدت تغییرش داد. 

من فکر می‌کنم برونو فرناندز الگوی خوبی در این زمینه است. دیدم که او دوست دارد پیروز باشد و این احساسش را نشان می‌دهد و همین نقطه قوت او برای پیش بردن تیم است. او نشان می‎‌دهد که چقدر به دنبال پیروزی است و بنابراین بازیکنان اطرافش هم همراه با او مشغول جنگیدن می‌شوند.»

دیدگاه‌ها