کد خبر : 2006323 | 13 اسفند 1402 ساعت 20:32 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

فودن جواب رشفورد را داد: دومین سوپر گل! (عکس)

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، موفق شد گل تساوی‌بخش تیمش را مقابل منچستریونایتد به ثمر برساند.

فودن جواب رشفورد را داد: دومین سوپر گل! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان یونایتد است. این تیم برای حفظ قطعی جایگاه دوم پشت سر لیورپول، نیاز به پیروزی خانگی دارد.
هرچند که اوضاع برای سیتی باب میلشان شروع نشد. این تیم خیلی زود روی شوت زیبا و غافلگیر کننده مارکوس رشفورد در دقیقه 8 عقب افتاد و در نیمه اول هرچه تلاش کرد موفق نشد به گل تساوی برسد. این تیم یک موقعیت گل بسیار مناسب هم در دقایق پایانی نیمه اول به دست آورد که ارلینگ هالند یک دروازه خالی عجیب را از دست داد تا برتری یونایتد پابرجا بماند.

ویدئو: 326299

سیتیزن‌ها در نیمه دوم به حملات خود ادامه دادند تا در دقیقه 55 بالاخره موفق به جبران گل خورده شدند. سیتی توپ را پشت محوطه جریمه تیم میهمان در دست داشت و به دلیل تجمع مدافعان یونایتد در محوطه جریمه و دفاع سنگین یونایتدها امکان نفوذ به محوطه وجود نداشت. رودری از روی قوس محوطه جریمه پاس عرض به سمت راست را برای فیل فودن ارسال کرد و بهترین بازیکن این روزهای سیتی با جا گذاشتن مدافع مستقیمش شوت زیبای پای چپ خود را به سمت چپ دروازه آندره اونانا فرستاد.

این ضربه سنگین از کنار مدافعان یونایتد رد شد و کاری از اونانا هم برای مهار آن برنیامد تا سیتی به گل تساوی بخش دست پیدا کند.

1997359
1997360

دیدگاه‌ها