کد خبر : 2006597 | 14 اسفند 1402 ساعت 20:29 | 20.3K بازدید | 12 دیدگاه

داور جنجالی ایتالیایی برای بازی رئال انتخاب شد

مارکو دی بلو، داور ایتالیایی، با وجود اتفاقات جنجالی بازی بین تیم‌های لاتزیو و میلان، در تیم داوری بازی رئال مادرید و لایپزیش حضور دارد.

داور جنجالی ایتالیایی برای بازی رئال انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو دی بلو علی‌رغم محرومیت اخیرش در سری A، عضو تیم داوری بازی لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و لایپزیش خواهد بود.

این داور 42 ساله ایتالیایی در جریان باخت 1-0 لاتزیو مقابل میلان، یکی از بدترین قضاوت‌های ممکن در مسابقات سری A را داشت و با نشان دادن 11 کارت زرد و سه کارت قرمز، کاملاً کنترل مسابقه را از دست داد.

1997799

دی بلو در تمامی مطبوعات ایتالیایی مورد انتقاد قرار گرفت و نمایش ضعیف او باعث شد حداقل یک ماه از قضاوت در بازی‌های لیگ ایتالیا دور باشد. همچنین شایعاتی وجود دارد که او پس از پایان محرومیتش به سری B بازخواهد گشت و حق قضاوت در سری A را ندارد.

مطابق اعلام یوفا، دی‌بلو علی‌رغم انتقادات و محرومیت‌ اخیرش در سری A، بخشی از یک تیم داوری تماما ایتالیایی برای دیدار آتی لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و لایپزیش خواهد بود.

این داور 42 ساله، داور چهارم این بازی خواهد بود و داویده ماسا به عنوان داور وسط سوت خواهد زد. استفانو آلاسیو و فیلیپو ملی دو کمک داور خواهند بود. همچنین ماسیمیلیانو ایراتی و پائولو والری هم داوران VAR خواهند بود.

دیدگاه‌ها