کد خبر : 2006664 | 15 اسفند 1402 ساعت 00:18 | 17.7K بازدید | 6 دیدگاه

حمایت بازیکنان از انریکه: امباپه در پاریس طرد شده!

بازیکنان پاری سن ژرمن در میان جنجال بین لوئیز انریکه و کیلیان امباپه، در کنار این مربی اسپانیایی هستند و به حواشی پیرامون بازیکن فرانسوی اهمیت نمی‌دهند.

حمایت بازیکنان از انریکه: امباپه در پاریس طرد شده!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، از حمایت قوی بازیکنان این تیم در مدیریت درگیری مخفیانه با کیلیان امباپه برخوردار است. روزنامه "لو پاریزین" گزارش داده که انریکه به دو دلیل به چرخش ترکیب اصلی متوسل می‌شود، اولی انگیزه دادن به بازیکنانش و تحت فشار قرار دادن آن‌ها و دومی ریکاوری بدنی در میان فشار بالای بازی‌های متوالی.

طبق گزارش این روزنامه، سرمربی اسپانیایی موفق شد بازیکنان پاری سن ژرمن را متقاعد کند که هر بازیکنی می‌تواند این فصل در ترکیب جای بگیرد. امباپه در رختکن پاری سن ژرمن بازیکن محبوبی نیست و این روزنامه تایید کرد که  بازیکنان پی‌اس‌جی زمانی که انریکه اعلام کرد امباپه بین نیمه بازی موناکو تعویض خواهد شد، در کنار این مربی ایستادند.

1997910

هیچ بازیکنی سعی نکرد امباپه را در آغوش بگیرد یا به او آرامش دهد. بلکه آن‌ها قبل از بازگشت به زمین خود را متعهد به حرفه‌ای بودن، تمرکز و گوش دادن به دستورات مربی کردند. برخی از بازیکنان از اینکه امباپه روی نیمکت ننشست تعجب کردند، اما نشستن امباپه روی سکوها موضوع بحث زیادی بین آن‌ها نشد.
این روزنامه گزارش داده که در تمرین دیروز یکشنبه جو تیم پاریسی خوب بود و بازیکنان با هم خندیدند و فضای دوستانه‌ای داشتند. بازیکنان پاریس از تصمیم امباپه برای ترک تیم در پایان فصل جاری تعجب نکرده‌اند اما پس از یک ماه از این هیاهو، بازیکنان پی‌اس‌جی به اهداف جمعی تیم متعهد شدند تا کمتر به امباپه و حواشی آن فکر کنند.

دیدگاه‌ها