کد خبر : 2006751 | 15 اسفند 1402 ساعت 12:58 | 28.4K بازدید | 41 دیدگاه

تردید ستاره‌های بارسا: این باشگاه تمام شده است

ستاره‌های بارسلونا دیگر به پروژه این باشگاه و موفقیت آن در فصل‌های پیش رو باور ندارند.

تردید ستاره‌های بارسا: این باشگاه تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهای سختی را سپری می‌کند و با وجود این که شرایط در زمین بهتر شده و نتایجی که در چند هفته اخیر کسب شده قابل قبول است اما اوضاع در سطح مدیریتی این باشگاه تغییری نکرده است. 

جستجو برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای ژاوی که یک مربی بزرگ و قابل اعتماد باشد هم همچنان ادامه دارد و به مشکلات مدیران این باشگاه اضافه کرده و شرایط را بیش از پیش برای آنها دشوار کرده تا جایی که تردیدهایی برای بازیکنان این تیم به وجود آمده است.

1990530

روزنامه اسپورت با انتشار خبری مدعی شده است که بازیکنان بارسا به شدت درباره پروژه این باشگاه نگران هستند و باور دارند که این پروژه برای به نتیجه رسیدن با موانع بسیاری روبرو است و شاید انجام این کار غیرممکن باشد. 

آنها معتقد هستند که این باشگاه مربی درست و پول برای جذب بازیکن ندارد و این فشار را حتی روی آنها هم بیشتر از هر زمانی دیگری افزایش داده است و باعث شده که با مشکلاتی روبرو شوند. 

این در حالی است که شایعات و اخبار مربوط به این که مدیران بارسلونا چاره دیگری جز فروش چندین ستاره در پنجره نقل و انتقالات پیش رو برای رفع مشکلات مالی ندارند نگرانی آنها را به شدت افزایش داده و خبر خوبی برای آنها نیست.

دیدگاه‌ها