کد خبر : 2006785 | 15 اسفند 1402 ساعت 15:40 | 24.2K بازدید | 42 دیدگاه

ضرر بزرگ استقلال از تغییر زمان بازی با مس

استقلال از تغییر زمان دیدار جام حذفی برابر مس رفسنجان، ضرر بزرگی کرد.

ضرر بزرگ استقلال از تغییر زمان بازی با مس

به گزارش "ورزش سه"، در زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا بود که سازمان لیگ اعلام کرد دیدارهای سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس در مسابقات جام حذفی را 20 بهمن برگزار می‌کند اما به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش، دیدارهای پرسپولیس و سپاهان لغو شد.

طبق قوانین، هر تیمی که سه بازیکن ملی پوش و یا بیشتر در ترکیب تیم ملی داشته باشد، می‌تواند برای لغو مسابقه خود، درخواست دهد. کاری که سپاهان و پرسپولیس انجام دادند اما از آنجایی که استقلال فقط روزبه چشمی و سیدحسین حسینی را در قطر داشت، شامل این قانون نمی‌شد.

با این حال، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن سبب شد تا سازمان لیگ اطلاعیه‌ای منتشر کرده و از موافقت با لغو این دیدار خبر دهد. موضوعی که به نظر می‌رسد به سود استقلال تمام نشد چرا که به آبی‌ها ضربات غیرقابل جبرانی وارد شد.

در آن مقطع زمانی، مس به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای ساکت الهامی بود و بازیکنان این تیم نیز از روحیه چندان بالایی برخوردار نبودند. اما استقلالی‌ها در تلاش بودند تا با لغو این مسابقه، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی را در اختیار داشته باشند و بتوانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

محرم نویدکیا در تاریخ چهارده بهمن به عنوان سرمربی مس رفسنجان انتخاب شد و او فقط 6 روز تا بازی با استقلال زمان داشت. چنانچه آبی‌ها در همان تاریخ قبلی با حریف خود روبرو می‌شدند، بخت بیشتری برای کسب پیروزی مقابل تیم ناآماده مس داشتند.

نکته دیگر اینکه ماشاریپوف در بازی دیروز دچار مصدومیت شد تا تغییر زمان این مسابقه همه جوره به ضرر استقلال تمام شود. آنها باید یک بازی خارج از خانه دیگر برابر استقلال خوزستان برگزار کنند و سپس برای دربی حساس پایتخت آماده شوند تا تیم نکونام از تغییر زمان بازی سودی نبرده باشد.

دیدگاه‌ها