کد خبر : 2006936 | 16 اسفند 1402 ساعت 02:09 | 20.2K بازدید | 13 دیدگاه

امباپه: مشکلات زیادی دارم اما مربی یکی از آنها نیست!

کیلیان امباپه با رد تمام شایعات و ادعاها، می‌گوید هیچ مشکلی با لوئیز انریکه ندارد.

امباپه: مشکلات زیادی دارم اما مربی یکی از آنها نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ توانست رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و با پیروزی ۴-۱ در مجموع به دور بعد مسابقات راه پیدا کند.

هر دو گل پاریسی‌ها را در این دیدار کیلیان امباپه به ثمر رساند. او در جریان پیروزی ۲-۰ در دور رفت هم گل اول تیمش را زده بود تا به تنهایی مرد اول پاری سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی باشد.

یکی از موضوعات جنجالی این روزهای دنیای فوتبال رفتار لوئیز انریکه با امباپه است. این مربی ستاره فرانسوی‌اش را در دو بازی اخیر این تیم در لیگ یک فرانسه، در دقایق ۶۵ و ۴۵ از زمین خارج کرده بود. او دلیل این تعویض‌ها را این عنوان کرده بود که آنها باید به بازی بدون امباپه عادت کنند، زیرا او در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. این موضوع باعث شده که شایعاتی در مورد رابطه نه‌چندان خوب بین انریکه و امباپه به گوش برسد.

1998351

ستاره فرانسوی در مصاحبه‌اش پس از بازی امشب درباره تلاش‌هایش برای اینکه نشان دهد بازیکنی ضروری برای انریکه است گفت: «نه من پیام خاصی ندارم. من عاشق بازی در لیگ قهرمانان هستم. این رقابت بسیار مهمی است و می‌خواهم در همه دقایق آن بدرخشم. گاهی اوقات می‌توانم و گاهی اوقات نه. من همیشه با تمام توانم بازی کرده‌ام، هرگز بازیکنی نخواهم بود که خودم را در زمین پنهان کنم.»

امباپه در آخر درباره رابطه‌اش با انریکه گفت: «خیلی خوب. عالی است. ما مشکلی با همدیگر نداریم، حتی اگر مردم چیز دیگری فکر کنند. من مشکلات زیادی دارم، اما مربی یکی از آنها نیست.»

دیدگاه‌ها