کد خبر : 2007116 | 16 اسفند 1402 ساعت 22:26 | 45.5K بازدید | 18 دیدگاه

بارسا تا ابد این ستاره را حفظ می‌کند!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، می‌گوید حاضر است با قراردادی مادام العمر رونالد آرائوخو، ستاره تیمش، را حفظ کند.

بارسا تا ابد این ستاره را حفظ می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان آرائوخو، با وجود مصدومیت‌ها و ضعف کلی دفاع بارسا در این فصل باعث شده است که توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی به او جلب شود. این بازیکن کاپیتان دوم بارسا است و از آکادمی لاماسیا به تیم بزرگسالان بارسا رسیده و بیش از پنج سال است در تیم اصلی توپ می‌زند.

بایرن مونیخ یکی از باشگاه‌هایی است که به‌ صورت جدی تلاش برای جذب این بازیکن را آغاز کرده و امیدوار است که بتواند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با ارائه پیشنهادی جذاب و وسوسه‌برانگیز به خدمت بگیرد.

1998569

از سوی دیگر مدیران بارسلونا برای متعهد ماندن به قوانین فرپلی مالی، ناچار هستند که به اندازه 100 میلیون یورو در این تابستان از فروش بازیکنانشان درآمد داشته باشد. گفته می‌شود بایرن حاضر است برای عقد قرارداد با این بازیکن به همین اندازه هزینه کند. دیگر گزینه‌های فروش بارسا رافینیا و ژول کنده هستند و باشگاه تمایل ندارد ستاره‌های جوانی مقل پائو کوبارسی و لامینه یامال را بفروشد.

اما ماه قبل این ستاره تاکید کرد که در بارسا خوشحال است و به هواداران اطمینان داد که دوست ندارد باشگاه دوران کودکی و نوجوانی‌اش را ترک کند. از سویی امروز خوان لاپورتا در واکنش به سوالی در مورد رفتن او از تیم گفت: "جایی نمی‌رود. من حاضرم به او یک قرارداد مادام العمر در این باشگاه پیشنهاد کنم!"

دیدگاه‌ها