کد خبر : 2007136 | 17 اسفند 1402 ساعت 05:09 | 14.4K بازدید | 23 دیدگاه

دابو علیه هجمه به خریدهای خارجی سپاهان

برایان دابو پس از جا افتادن در سپاهان و پشت سر گذاشتن هفته‌های سخت حالا به یک بازیکن بی جانشین تبدیل شده است.

دابو علیه هجمه به خریدهای خارجی سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، برایان دابو یکی از خریدهای خارجی مورایس در پنجره تابستانی بود که به دلیل قوانین مربوط به سقف بودجه تا نیمه‌های نیم فصل اول تنها در تمرینات سپاهان حاضر بود و اجازه بازی نداشت.

سرانجام کارت بازی این بازیکن در مصاف با صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار هفته هفتم لیگ برتر صادر شد و این بازیکن کار خودش را به صورت رسمی در پیروزی پر گل برابر شاگردان ویسی سرمربی وقت صنعت نفت آغاز کرد.

با این حال دابو در هفته‌های ابتدایی حضورش در سپاهان سنگین بود و هماهنگی لازم را با بازیکنان دیگر نداشت و پس از حاشیه‌ای که در مصاف با نساجی مازندران ایجاد کرد، برای مدتی از ذهن مورایس دور شد.

دابو اما در هفته‌های پایانی نیم فصل اول و در هفته‌هایی که مورایس با مشکلات زیادی روبرو شده بود، خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کرد و حالا یکی از بازیکنان کلیدی تیم به شمار می‌رود.

1998600

دابو که برای حضور در پست هافبک دفاعی جذب سپاهان شده، در بازی‌های اخیر سپاهان مقابل الاتحاد، الهلال و شمس آذر حضور در دو پست دفاع چپ و دفاع میانی را هم تجربه کرده و نمایش خوبی داشته تا با نمایش‌های خود تا حدی هجمه‌های زیادی را که علیه مورایس درباره خریدهای خارجی‌اش نظیر نیلسون جونیور، رناتو، کاتاتائو و کامسوبا ایجاد شده را بکاهد.

دیدگاه‌ها