کد خبر : 2007146 | 17 اسفند 1402 ساعت 05:57 | 22.7K بازدید | 25 دیدگاه

اورونوف و خدابنده‌لو نزدیک‌ترین‌ بازیکنان به ارنج اصلی

اوسمار به ترکیب بازی با ذوب آهن برمی‌گردد

به نظر می‌رسد با تغییراتی اجباری و جزئی پرسپولیس با ترکیبی مشابه دیدار مقابل ذوب آهن به مصاف فولاد خواهد رفت.

اوسمار به ترکیب بازی با ذوب آهن برمی‌گردد

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس برای بازی با فولاد تنها گولسیانی را در اختیار ندارد و اوسمار می‌تواند روی دیگر نفرات تیمش حساب باز کند.
پرسپولیس که با وجود خریدهای جدید برای نیم فصل دوم تبدیل به تیم جذاب‌تری شده احتمالا ترکیبی مشابه بازی با ذوب آهن خواهد داشت و به نظر می‌رسد برخی بازیکنان تازه وارد که در بازی با نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی بودند روی نیمکت بنشینند.
پیش بینی می‌شود تنها تغییرات اوسمار برای این بازی نسبت به دیدار مقابل ذوب آهن بازگشت بیرانوند به ترکیب و البته میدان دادن به فرجی به جای گولسیانی مصدوم باشد.
از بین نفرات تازه وارد پرسپولیس در بازی جام حذفی خدابنده لو و اورونوف کیفیت بالایی ارائه دادند و در بازی تیم خود فوق العاده موثر بودند اما  درباره حضورشان مقابل فولاد در ارنج اصلی تردیدهایی وجود دارد.

1998628

در نقطه مقابل به نظر می‌رسد امیری، اسدبیگی و عبدالکریم حسن دوباره نیمکت‌نشین شوند و گزینه‌های تعویض باشند.
با این حال اگر خدابنده‌لو و اورونوف در ترکیب اصلی قرار نگیرند نزدیک‌ترین نفرات  به ترکیب اصلی و احتمالا تغییرات نخست در صورت نیاز به ریتم تهاجمی‌تر خواهند بود.
خدابنده لو در کنار اسدبیگی به عنوان ریتم دهنده بازی و پاسوری که بازیسازی را از عقب شروع می‌کند  در مصاف حذفی راحت و منطقی بازی کرد اما بعید است اوسمار سروش را با آن نمایش درخشان مقابل ذوب‌آهن بیرون بگذارد و حالا خدابنده‌لو و پیدا کردن جایی برای بازی دادن به او تبدیل به دغدغه‌ای برای اوسمار خواهد شد.
از سوی دیگر اورونوف از آن دسته بازیکنانی است که در ترکیب پرسپولیس تفاوت ایجاد می‌کند و با خلاقیت و تکنیک خود می‌تواند  تیمش را در فاز حمله تبدیل به تیمی غیر قابل پیش‌بینی کند.اگر قرار به بازی کردن اورونوف در ترکیب اصلی باشد سعید صادقی بیرون خواهد ماند اما احتمال این تغییر نیز 50-50 است.

دیدگاه‌ها