کد خبر : 2007309 | 17 اسفند 1402 ساعت 20:02 | 24.8K بازدید | 10 دیدگاه

سلیمانی به بزرگ و کوچک رحم نمی‌کند

هت‌تریک سرباز ملوان بعد از محرومیت

محمدرضا سلیمانی با گلی که برابر گل گهر به ثمر رساند، موفق شد برای چهارمین بار در این فصل گلزنی کند.

هت‌تریک سرباز ملوان بعد از محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی به عنوان مهاجم اصلی تیم ملوان در جدال سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده مقابل گل گهر، امید اول سپیدپوشان انزلی بود و حتی در ۴۵ دقیقه نخست بازی بارها و بارها سعی داشت تا گل نخست بازی را به ثمر برساند، اما واکنش‌های اخباری مانع از لبخند زدن سلیمانی در نیمه اول شد.

در نیمه دوم هم سلیمانی دست‌بردار نبود و این بار سعی داشت از فاصله دورتر اقدام کند، اما باز هم چاره کار در این نبود تا اینکه در واپسین دقایق، حرکت و نفوذ محمد عمری و مهران احمدی با خطای اسلامی‌خواه همراه شد تا یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شود و سلیمانی در غیاب جعفری پشت توپ ایستاد تا آورنده پیغام شادی به اردوی شاگردان تارتار باشد.

1998866

این مهاجم ۲۸ ساله حالا پس از اینکه در هفته‌های اخیر برابر استقلال و فولاد گل‌زنی کرده بود، دروازه شاگردان اوزونیدیس را هم باز کرد تا ماه اسفند یک ماه درخشان برای او باشد. 

حالا شمار گل‌های سلیمانی در این فصل به عدد ۴ رسید و در مجموع با ۴ گل و ۳ پاس گل یکی از ارکان اصلی موفقیت این فصل ملوان بوده و حضور ملوان در جمع بالانشینان لیگ برتری بدون عملکرد رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی قطعا امکان‌پذیر نبود.

دیدگاه‌ها