کد خبر : 2007577 | 18 اسفند 1402 ساعت 20:19 | 8.1K بازدید | 5 دیدگاه

چمن غدیر بازیکنان تکنیکی را کلافه کرد!

کیفیت چمن ورزشگاه غدیر عملکرد بازیکنان تکنیکی دو تیم را تحت تاثیر قرار داد.

چمن غدیر بازیکنان تکنیکی را کلافه کرد!

به گزارش ورزش سه، کیفیت چمن ورزشگاه غدیر باعث شده تا دو تیم با بازی مستقیم توپ را به نیمه زمین حریف منتقل کنند و جریان مسابقه تحت تاثیر کیفیت چمن قرار بگیرد.

بازیکنان تکنیکی دو تیم با توجه به کیفیت زمین چمن ورزشگاه غدیر کار سختی خواهند داشت و زمانی که قصد حمل کردن توپ را دارند شرایط سختی را تجربه می‌کنند، پاس‌های کوتاه بازیکنان دو تیم به خوبی در اختیار بازیکنان کناری قرار نمی‌گیرد و توپ مقابل بازیکن دریافت کننده پله می‌شود و همین موضوع جریان بازی را تحت تاثیر قرار داده است.

بازیکنان استقلال تهران با توجه به حضور گوستاوو بلانکو در راس خط حمله حملاتی را از سمت راست زمین طراحی می‌‌کند و صالح حردانی بارها با ارسال روی دروازه استقلال خوزستان شانس خود را برای خلق موقعیت روی دروازه امتحان کرده است.

ساویو روبرتو و مهدی مهدی‌پور هافبک‌های خلاق دو تیم در میانه میدان بارها اقدام به بازیسازی از وسط زمین داشتند که کیفیت چمن باعث شد تا پاس آنها به مقصدی که هدف قرار داده‌اند نرسد و تعداد پاس‌های اشتباه در این مسابقه افزایش پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد که دو تیم در ادامه مسابقه برای انتقال توپ رو به بازی مستقیم بیاورند و از انتقال مستقیم توپ به زمین حریف استفاده کنند.

دیدگاه‌ها