کد خبر : 2007602 | 18 اسفند 1402 ساعت 21:05 | 12.3K بازدید | 20 دیدگاه

برای حل مشکلات مالی تلاش می‌شود؛

پیروانی: باید زودتر تاریخ دربی را مشخص کنند

افشین پیروانی می‌گوید باید هرچه سریع‌تر زمان قطعی برگزاری دربی اعلام بشود.

پیروانی: باید زودتر تاریخ دربی را مشخص کنند

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس پس از بازی فولاد در جمع خبرنگاران گفت: روز جهانی زن را تبریک می‌گویم. آرزو دارم بانوان کشورمان روز به روز موفق‌تر و سالم‌تر باشند. از هواداران زنی که در استادیوم بودند تشکر می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم که زیر باران بودند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که بهتر بتوانند بازی را ببینند. آرزوی سلامتی دارم برای مردم عزیز سیستان و بلوچستان. ان‌شاالله نگاه ویژه‌تری به آن‌ها بشود.

ویدئو: 326845

او در مورد بازی عنوان کرد: یک تبریک خوب به هوادارانی که به استادیوم آمدند و یک تبریک ویژه به بچه‌های تیم و کادر فنی که بازی تماشاگر پسندی به نمایش گذاشتند. خدا را شکر بردیم، فوتبال خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم.

او درباره قهر تصویربردار در نیمه اول گفت: البته ما دخل و تصرفی نداشتیم ولی بحث این بود که داور چهارم جلوی تصویربردار بود. ما متوجه شدیم ولی از وظایف ما نبود و ما فقط دورادور نگاه می‌کردیم.

او درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: دارند تلاش می‌کنند تا بتوانند بحث مالی را حل کنند.

پیروانی درباره تاریخ دربی گفت: ما دوست داریم زودتر تاریخ دربی مشخص شود. این که ما نمی‌دانیم چند روز دیگر بازی داریم قشنگ نیست و امیدواریم زودتر اعلام شود‌. تیم دیگر هم شرایط مشابهی دارند و دنبال برنامه‌ریزی هستند. اگر قرار است بازی بشود یا کنسل بشود باید اعلام کنند‌.

دیدگاه‌ها