کد خبر : 2007642 | 18 اسفند 1402 ساعت 22:15 | 44.5K بازدید | 12 دیدگاه

بایرن جانشین دیویس را از رئال می‌گیرد!

میگل گوتیرز که نیمی از مالکیتش را رئال برعهده دارد، در میان گزینه‌های بایرن برای جانشینی دیویس قرار دارد.

بایرن جانشین دیویس را از رئال می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن خود را برای آینده‌ای بدون آلفونسو دیویس آماده می‌کند. امتناع مدافع چپ 23 ساله کانادایی از تمدید قراردادی که در سال 2025 به پایان می‌رسد و فروش احتمالی او به رئال مادرید در تابستان آینده (آنها برای کاهش قیمت اولیه بین 50 تا 70 میلیون یورو باید مذاکره کنند)، حفره‌ای در خط دفاعی تیم باواریایی باز خواهد کرد. اگر دیویس برود، آنها فقط گِررو را برای آن پست خواهند داشت.

با توجه به این وضعیت، مدیریت ورزشی بایرن که در حال حاضر در جست‌وجوی مربی بعدی است (توخل در جولای جدا خواهد شد) باید به دنبال یک مدافع چپ جدید نیز باشد.

1975479

مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید بایرن، در مصاحبه اخیر خود گفت: «ما به ستاره‌ها و همچنین استعدادهای جوان و گرسنه نیاز داریم.» یکی از آنها میگل گوتیرز است، با این حال، امضای قرارداد با او آسان نیست. طبق گزارش مارکا، رئال مادرید نیمی از مالکیت او را در اختیار دارد و اگر خیرونا او را با بند فسخش (30 میلیون یورو) بفروشد، تیم مادریدی 15 میلیون یورو می‌گیرد.

علاوه بر این، رئال می‌تواند او را با 8 میلیون یورو در تابستان آینده بازخرید کند، زیرا آنها هنوز کنترل بازیکن را در اختیار دارند. چیزی که بعید به نظر می‌رسد این است که رئال مادرید او را برای فروش دوباره او به خدمت بگیرد. این شیوه کاری رئال نیست.

دیدگاه‌ها