کد خبر : 2007680 | 18 اسفند 1402 ساعت 23:48 | 35.4K بازدید | 16 دیدگاه

دو شش علیه ستاره‌های سپاهان

مورایس هر چه می‌کشد از جوادهاست!

هافبک دفاعی پیکان در آخرین سال حضورش در این تیم نقش کلیدی برای خودروسازان ایفا می‌کند و در پیروزی مقابل سپاهان هم موثر ظاهر شد.

مورایس هر چه می‌کشد از جوادهاست!

به گزارش “ورزش سه”، پیکان بعد از یازده هفته امروز موفق شد دومین برد این فصل خود را به دست بیاورد. آن‌ها نخستین بار در هفته هفتم مقابل استقلال خوزستان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند و سپس در ۱۱ هفته بعدی ۹ مساوی و ۲ شکست را در کارنامه خود به ثبت رساندند. اما امروز عصر پیکان موفق شد دومین پیروزی فصل خود را مقابل تیمی به دست بیاورد که از شانس‌های قهرمانی این فصل است. سپاهان اگرچه در این مسابقه یک بار در دقیقه ۳ از پیکان پیش افتاد اما در ادامه دو مرتبه از حریف تهرانی خود عقب افتاد و در نهایت بازی را واگذار کرد.

1999423

اما در این مسابقه هم به مانند مصاف‌های اخیر پیکان، یک بازیکن دوندگی بسیار زیادی در زمین داشت. محمدجواد آزاده، هافبک دفاعی ۲۴ ساله پیکان که بعد از سه فصل، امسال آخرین فصل حضور خود در پیکان را تجربه می‌کند؛ امروز دوندگی ۱۲/۸ کیلیومتر را برای خود به ثبت رساند که نسبت به تمام بازیکنان تیمش، بالاتر بوده است. او البته در تمام مسابقات اخیر پیکان چنین دوندگی داشته و در نقش یک هافبک دفاعی در خدمت تیمش عمل می‌کند. آزاده اگرچه نسبت به بازیکنان تدافعی لیگ، جثه ریزتری دارد اما در مصاف با بازیکنان تهاجمی سپاهان موفق ظاهر شد و بارها آن‌ها را از جریان بازی خارج کرد.

1999424

نکته جالب توجه این است که سپاهان در هفته هجدهم هم مقابل استقلال تحت هدایت جواد نکونام متحمل شکست شد. و حالا بعد از جواد نکونام، جواد آزاده هم در شکست بعدی سپاهان نقش موثری داشت!

دیدگاه‌ها