کد خبر : 2007759 | 19 اسفند 1402 ساعت 13:07 | 36.7K بازدید | 37 دیدگاه

جوان خستگی‌ناپذیر استقلال در نقش ناجی (عکس)

بازگشت توپ از روی خط دروازه عملکرد خوب جلالی رد بازی با استقلال خوزستان را کامل کرد.

جوان خستگی‌ناپذیر استقلال در نقش ناجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فول بک چپ پای استقلال جایگاه خود را در ترکیب آبی‌ها پیدا کرده و به عنوان بازیکن ثابت برای این تیم به میدان می‌رود و با شرح وظایف مشخص و هدفمند به بازیکنی تاثیرگذار در روند هجومی و دفاعی این تیم تبدیل شده است.

جلالی که بازیکن دونده و پرتلاشی است در طول نود دقیقه رفت و آمد زیادی از کنار خط انجام می‌دهد و پس از دریافت توپ از مدافعان استقلال وظیفه انتقال سریع توپ به نیمه زمین حریف را دارد و زمانی که صاحب توپ نیست، با نفوذ به محوطه جریمه رقبا فضای بیشتری در کناره‌ها و حتی محوطه جریمه در اختیار هافبک‌ها و مهاجمان استقلال قرار می‌دهد.

در این مسابقه علاوه بر فعالیت همیشگی و تلاش‌های او برای خلق موقعیت او واکنش دفاعی فوق‌العاده‌ای داشت که در کسب 3 امتیاز مسابقه بسیار تاثیرگذار بود، در دقایق پایانی مسابقه ابوالفضل جلالی با حضور به‌موقع روی خط دروازه مانع گلزنی بازیکنان استقلال خوزستان شد و توپ را از روی خط برگشت داد تا همچنان دروازه استقلال بسته بماند.

او در طول نود دقیقه تلاش زیادی برای کنترل محمد جواد آقایی‌پور داشت و در بعضی از دقایق مسابقه در مقابل آسو رستم و آقایی‌پور که با حضور در سمت راست خط حمله استقلال خوزستان بودند به مقابله پرداخت و اجازه خلق موقعیت و نفوذ به محوطه جریمه استقلال را نداد.

جلالی در این فصل 16 بازی به عنوان بازیکن ثابت و دو مرتبه به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان آبی‌ها در طول فصل بوده است.

عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها