کد خبر : 2007843 | 19 اسفند 1402 ساعت 19:42 | 11.5K بازدید | 25 دیدگاه

نوری: بازیکنان ملوان با پیراهن ملوان عشق می‌کنند

مربی ملوان مدعی است که جو فوتبالی در انزلی باعث شده تا تمامی بازیکنان در این تیم با احترام و تعصب بالا برای موفقیت آن بجنگند.

نوری: بازیکنان ملوان با پیراهن ملوان عشق می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی در یکی از بهترین فصول خود با نمایشی درخشان توانسته نگاه‌ها را جلب کرده و احترام دیگر تیم‌ها را به همراه داشته باشد. آنها این هفته نیز موفق شدند با برتری خانگی برابر گل گهر سیرجان در جمع بالانشینان جدول کار را دنبال کرده تا امیدواری بیشتری برای اتفاقات شیرین پایان فصل شکل دهند.

محمد نوری مربی ملوان درباره شرایط این تیم و نمایش آنها مقابل حریف سیرجانی گفت: بازی خیلی سخت و سنگینی بود و گل گهر خیلی ما را اذیت کرد اما موقعیت‌های خوبی داشتیم و حق‌مان سه امتیاز بود. بازی تاکتیکی انجام دادیم و با حمایت هواداران سه امتیاز شیرین را کسب کردیم. این بازی برای ما شش امتیازی بود و توانستیم جای این تیم را در جدول بگیریم.

وی ادامه داد: موفقیت امروز ماحصل تلاش شبانه روزی کادرفنی و بازیکنان در کنار حمایت مدیریت و هواداران است. ما تمام توان‌مان را برای خوشحالی مردم انزلی گذاشته‌ایم و وقتی رضایت آنها را می‌بینیم خوشحال می‌شویم و انرژی‌مان تکمیل می‌شود. اینکه به تیم خودشان افتخار کنند برای ما لذتبخش است. اینکه تیم‌ها الان اینجا بیایند برای مساوی خیلی خوب است و نشان از کیفیت بالای تیم می‌دهد.

نوری درباره دو بازی باقی مانده تا پایان سال گفت: با حمایت هواداران و بازیکنان خوبی که داریم تلاش می‌کنیم و به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. قولی که از ابتدای فصل دادیم برای سربلندی تیم بوده و این روند را تا پایان فصل شکل خواهیم داد و امیدواریم یک تیم رویایی را شکل دهیم و جایگاه‌مان را بهتر کنیم. دو بازی سخت داریم. نگاه به جایگاه جدولی این دو تیم نکنید. پیکان هفته گذشته سپاهان را شکست داد و بازی سختی برای ما خواهد بود. هفته بعد هم با نفت آبادان داریم که تغییر و تحول داشته و بازی مقابل تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر است. الان تمرکز ما روی بازی با پیکان است و فرقی نمی‌کند داخل یا خارج از خانه و فقط دنبال سه امتیاز هستیم.

1999690

کاپیتان اسبق پرسپولیس با تمجید از هواداران خانم ملوانی و اشاره به رفتار طرفدارانه آنها روی سکوها گفت: ما به حضور تک تک هواداران افتخار می‌کنیم. امیدوارم هیچ وقت شرمنده آنها نشویم و همیشه با خوشحالی استادیوم را ترک کنند. خوشبختانه در شهری حضور داریم که فوتبال و تیم ملوان بین همه مردم ریشه دارد و فرزندشان محسوب می‌شود و به آن تعلق خاطر دارند. اینکه خیلی سریع جایگاه هواداران چه خانم‌ها و آقایان پر می‌شود مسئولیت همگی ما را برای اینکه تمام توان خودمان را بگذاریم زیاد می‌کند. امیدوارم مسئولان هم قدر این پتانسیل را بدانند و جایگاه و امکانات مناسبی برای این تیم و هوادارانش شکل دهند و این هواداران واقعا شایسته آن هستند.

نوری درباره عملکرد بازیکنان جدید که در پنجره زمستانی به خدمت گرفته‌اند نیز گفت: ما از عملکرد همه بازیکنان راضی هستیم و تمامی آنها را روی حساب کتاب گرفتیم. کیفیت بازیکنان ما خیلی بالا رفته است. بازی به بازی نسبت به تاکتیک حریف ارنج می‌کنیم. چه بازیکنان قدیمی و چه کسانی که جدید به ما اضافه شده‌اند در یک مسیر که افتخار آفرینی برای ملوان است، گام برمی‌دارند.

وی درباره این سوال که با توجه به شرایطی که آن را تجربه کرده، جدایی بازیکنانی مثل میلاد سرلک و محمد عمری از پرسپولیس و حضورشان در ملوان از نظر روحی روی آنها تاثیرگذار نبوده اینطور توضیح داد: نه، به هیچ وجه. آقای تارتار با آنها صحبت کرده است. ملوان تیم بزرگی است و هواداران باتعصبی دارد. تمامی بازیکنان ما جایگاه و شان ملوان را می‌شناسند. با توجه به تعصب هواداران، بازیکنان می‌دانند که باید تمامی توان خود را بگذارند. تک تک بازیکنان قدر این پیراهن را می‌دانند. رابطه خوبی بین هوادار و بازیکن وجود دارد و این رابطه واقعا لذتبخش است. بازیکنان متعصبی داریم که با این پیراهن عشق می‌کنند و برای آن می‌جنگند.

نوری درباره دربی پرسپولیس و استقلال هم گفت: من الان عضوی از ملوان هستم و تمام تمرکزم موفقیت این تیم است. اما مسلما بازی زیبایی خواهد بود. الان آماده‌ترین تیم‌های فوتبال ما قطعا استقلال و پرسپولیس و البته ملوان هستند. استقلال خوب دفاع می‌کند و از موقعیت‌هایش به بهترین شکل استفاده می‌کند. پرسپولیس هم زیبا بازی می‌کند و خریدهای خوبی داشته است. این بازی برای پرسپولیس مهم است و می‌تواند اختلاف را کم کند و خودش را به صدر جدول نزدیک کند. استقلال در فاز دفاعی قوی است و حریف در فاز تهاجمی. امیدوارم بازی برای تماشاگران و طرفداران این دو تیم لذتبخش باشد.

دیدگاه‌ها