کد خبر : 2007903 | 20 اسفند 1402 ساعت 09:40 | 51.8K بازدید | 41 دیدگاه

می‌توانست با هت‌تریک به استقبال دربی برود اما...

عیسی - پرسپولیس مثل یک قیلوله تابستانی!

عیسی آل‌کثیر به گلزنی‌هایش برای پرسپولس ادامه داد تا ثابت کند لباس قرمز به قامتش برازنده‌ترین است.

عیسی - پرسپولیس مثل یک قیلوله تابستانی!

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر به عنوان برجسته‌ترین مهاجم نوک اسکواد سرخ‌ها در ترکیب اصلی دیدار با فولاد هم در ارنج اصلی به میدان رفت.
آل‌کثیر که در بدو ورود سه باره‌اش به پرسپولیس مقابل تراکتور گل زده و سپس در بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران موفق به گلزنی شده بود، در مصاف با فولاد نیز ترک عادت نکرد و به گلزنی‌هایش ادامه داد تا طی چهار بازی اخیر برای سرخ‌ها آمار سه گل زده را به نام خود بزند که چشم‌گیر است.
البته که هم هواداران پرسپولیس هم کادر فنی پرسپولیس نسبت به توانایی‌های آل‌کثیر در گلزنی آگاه بودند و می‌شد پیش‌بینی کرد چنانچه این بازیکن به خوبی تغذیه شود کار خود را در باکس محوطه جریمه حریفان به خوبی انجام می‌دهد و می‌توان در هر مسابقه از او انتظار حداقل یک گل را داشت.
آل‌کثیر که فصل قبل در نیم فصل دوم از مصدومیت برگشت و با همین اوسمار کار کرده و گل‌های مهمی در راه دبل قهرمانی به ثمر رساند و حالا همان روال را ادامه می‌دهد.

1999858

جدایی عیسی از لباس قرمز شبیه به یک خواب طولانی بود و حالا در بیداری مشخص شده که هیچ تیمی برای او پرسپولیس نمی‌شود و البته شاید پرسپولیس در بین مهاجمان داخلی هیچ مهاجمی بهتر از او برای گلزنی پیدا نکند.
انگار پرسپولیس آل‌کثیر را در نیم فصل نخست به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و همه با تداوم گلزنی‌های این بازیکن آنچه در تابستان اتفاق افتاد و منجر به حضورش در سپاهان شد را فراموش کرده‌اند که البته این مسئله قابل پیش‌بینی هم بود.
آل‌کثیر مقابل فولاد یک گل تماشایی به ثمر رساند که شاید مهم‌ترین گل بازی هم بود چرا که باعث شد در شروع نیمه دوم سرخ‌ها بازی باخته را با نتیجه مساوی 2-2 عوض کنند و در دقایق باقی مانده به پیروزی امیدوار شوند.
در صحنه منجر به گل دوم پرسپولیس تبحر آل‌کثیر در کنترل و نواختن ضربه نهایی که باعث شد توپ از بین پاهای کولی بالی به زاویه مخالف برود و توپ به تور بچسبد قابل تحسین بود.
با این وجود عیسی می‌توانست در این بازی حتی هت‌تریک کند و یک فرصت بزرگ برای درخششی بی‌نظیر در ترکیب تیمش را از دست داد.
عیسی در همان دقیقه 6 مسابقه در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر سانتر دقیقی برایش انجام داده بود بدون مزاحم به هوا برخاست و ضربه سر زد که می‌توانست  منجر به گل زودهنگامی برای تیمش شود اما ضربه سر او او ضعیف بود و به نوعی توپ به سرش نچسبید.

1993431

در نیمه دوم پاس عالی عالیشاه، عیسی را با کنت تک به تک کرد اما او در این راه ناکام بود. آل‌کثیر دقیقه 80 بازی در فضایی مناسب صاحب توپ شد و قصد داشت با ضربه‌ای نرم توپ را از بالای سر کنت عبور دهد اما ضربه نهایی‌اش ضعیف بود و این موقعیت هم از دست رفت. او در دقیقه 82 نیز قدر پاس طلایی اورونوف را ندانست و در شرایطی که دوباره با کنت تک به تک شده بود در این دوئل شکست خورد تا سهم او در این مسابقه تنها یک گل زده باشد.
عیسی در این بازی شش شوت زد که چهار تا از آنها داخل چارچوب بود اما تنها یک گل برایش ثبت شد. با این حال تداوم روند گلزنی این مهاجم در آستانه دربی بهترین اتفاق ممکن برای عیسی، هواداران و کادر فنی پرسپولیس به حساب می‌آید و او می‌تواند به تکرار یک اتفاق بزرگ در بازی بزرگ فصل خوشبین باشد.
عیسی فصل قبل با هنرمندی تمام در دربی برگشت یک اثر ماندگار از خود خلق کرد و با گل سه امتیازی در دربی برگشت باعث شد تیمی که در آخرین روزهای سال 1401 امیدش برای قهرمانی را از دست داده بود از استقلال پیشی بگیرد و برای سقوط سپاهان از صدر امیدوار شود که همین گونه هم شد و آن گل در رسیدن به جامی که تا حدود زیادی از دست رفته به نظر می‌رسید مهمترین و بهترین اتفاق ممکن بود که به نام آل کثیر ثبت و در تاریخ ماندگار شد.

دیدگاه‌ها