کد خبر : 2008087 | 20 اسفند 1402 ساعت 23:37 | 34.4K بازدید | 36 دیدگاه

بررسی حواشی و جنجال‌های پیرامون ماشاریپوف

صحبت‌های متناقضی درخصوص مسائل و مشکلات پیش آمده برای ماشاریپوف به گوش می‌رسد.

بررسی حواشی و جنجال‌های پیرامون ماشاریپوف

به گزارش "ورزش سه"، بحث عدم حضور جلال الدین ماشاریپوف در تمرین امروز استقلال، حسابی خبرساز شد. شایعات مختلفی درخصوص علت این موضوع در رسانه‌ها منتشر شد و تقریبا چند روایت مختلف و متفاوت درباره او زبان به زبان چرخید. از مصدومیت گرفته تا عدم دریافت دستمزد و مشکلات مربوط به اجاره خانه و عدم پرداخت هزینه‌های هتل.

در این میان نیز یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای با مدیربرنامه‌های ماشاریپوف داشت که ویس مربوط به این مکالمه نیز رسانه‌ای شد که در آن او مدعی بود به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال به هتل محل اقامت هافبک ازبکی، روی او فشار وارد شده تا هتل را تخلیه کند.

در این مکالمه، مدیربرنامه‌های ماشاریپوف می‌گوید: بحث مصدومیت نیست. قرار بود برای او خانه اجاره کنند و از آنجایی که ماشاریپوف و خانواده‌اش مسلمان هستند، می‌خواهند برای ماه رمضان به ایران بیایند و به همین دلیل او نیازمند اجاره خانه است. به او ماشین ندادند و از آنجایی که پرداختی‌های هتل را انجام نداده بودند، به ماشاریپوف فشار آورده بودند که باید تخلیه کند.

1993631

او در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا به کاپیتان تیم ملی ازبکستان گفته شده که باید باید از هتل برود، این موضوع را تأیید کرد. زمانیکه از مدیربرنامه‌های ماشاریپوف سوال پرسیده شد که آیا اکنون او در هتل نیست، وی پاسخ داد: او در هتل است ولی فشار رویش وجود دارد.

ساعتی پس از آن بود که رسانه دیگری صدای ضبط شده‌ای از مکالمه با یکی از مسئولین هتل محل اقامت ماشاریپوف را منتشر کرد که او شایعات مبنی بر بدهکار بودن استقلال و فشار روی ماشاریپوف را کاملا تکذیب کرد. این فرد می‌گوید که آبی‌ها کاملا تسویه کرده‌اند و حضور بازیکن ازبکی در این هتل مشکلی ندارد.

در پایان نیز این شخص می‌گوید که ماشاریپوف در هتل ساکن است و هیچ مشکلی وجود ندارد. ضمن اینکه استقلال همیشه خوش حساب است. صحبت‌هایی که کاملا با گفته‌های مدیربرنامه‌های هافبک ازبکستانی در تضاد است و باشگاه استقلال نیز تاکنون به صورت رسمی هیچ اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده است.

به هر شکل باید دید در روزهای پیش رو چه صحبت‌هایی درخصوص این اتفاق ذکر خواهد شد. در حال حاضر دو ادعای مختلف از سوی دو طرف ماجرا وجود دارد و ممکن است کادرفنی استقلال نیز در این خصوص به صحبت بپردازند.

دیدگاه‌ها