کد خبر : 2008098 | 21 اسفند 1402 ساعت 02:31 | 38.6K بازدید | 29 دیدگاه

به مدیریت استقلال احترام می‌گذارم اما...

اسطوره استقلال: اجازه بدهید شخص دیگری بیاید

شاهرخ بیانی نسبت به شرایط مدیریتی استقلال واکنش نشان داد و انتقاداتی به آنها وارد کرد.

اسطوره استقلال: اجازه بدهید شخص دیگری بیاید

به گزارش ورزش سه، شاهرخ بیانی کاپیتان استقلال در مراسم تقدیر از کاپیتان‌های سابق این تیم حضور داشت و در جریان این مراسم به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

ویدئو: 327004

شاهرخ بیانی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: مراسم خوبی بود و در این چندسال که در فوتبال بودم چنین مراسم زیبایی تجربه نکرده بودم، بازی‌های قدیم را تماشا کردیم و پیشکسوتان را دوباره دیدار کردیم و امیدوارم این مراسم‌ها ادامه داشته باشد.

شاهرخ بیانی درباره تجربه حضور در دربی پایتخت گفت: من نزدیک 12 حضور در دربی داشتم و 4 بار هم به عنوان کاپیتان بازی کردم، گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساندم خیلی مهم بود، من به تیم رقیب رفته بودم و هواداران استقلال ناراحت بودند و موقعی که برگشتم به آنها قول دادم که جبران کنم، پنالتی گرفتم و خودم گل کردم و این آشتی بود بین من و طرفداران استقلال.

او درباره شرایط دو تیم در دربی پایتخت گفت: بازی سختی است و هر تیمی از لحاظ روحی روانی آرامش تیمی داشته باشد به نتیجه می‌رسد، دو تیم جز بهترین‌های ایران هستند و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم، هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد، از هواداران می‌خواهم جو استادیوم را آرام نگه دارند.

شاهرخ بیانی درباره آشتی دادن مدیریت و سرمربی استقلال عنوان کرد: ما تلاش کردیم، جلسه‌ای گذاشتیم و حرف‌های هر دو طرف را گوش دادیم و شرایط را دیدیم که در آن زمان نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و مدیریت قول داد که در نیم فصل دوم اسپانسر بگیریم، بازیکن بگیریم و تا جایی که اطلاع دارم راضی کننده نبوده و اسپانسر خوب نگرفتند، مطالبات بازیکنان را ندادند، من قبلا هم گفتم اگر کسی عاشق این تیم باشد نباید اجازه دهد عشقش اذیت شود.

او در ادامه افزود: من به مدیریت استقلال احترام می‌گذارم اما به او گفتم اگر نمی‌توانید کار کنید و این بار سنگین است اجازه دهید شخص دیگری بیاید و کمک کند، نمی‌شود شما باشید و این اتفاقات بیفتد و دودش به چشم هواداران و پیشکسوتان خواهد رفت، استقلال در حاضر صدرنشین است اگر شکست بخورد و در جدول سقوط کند شرایط غیر قابل کنترل می‌شود، اگر نمی‌توانید اجازه دهید شخص دیگری کار را در دست بگیرد.

دیدگاه‌ها