کد خبر : 2008213 | 22 اسفند 1402 ساعت 02:58 | 53.1K بازدید | 14 دیدگاه

مدافع پرتغالی‌ها امیدوار به تلافی شکست فصل ۲۰۰۶

په‌په بعد از ۱۷ سال به امارات برمی‌گردد

په‌په بعد از ۱۷ سال قرار است در ورزشگاه امارات برابر آرسنال به میدان برود.

په‌په بعد از ۱۷ سال به امارات برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار است آرسنال و پورتو در ورزشگاه امارات برای صعود به جمع ۸ تیم برتر اروپا تلاش کنند و این در حالی است که پورتو در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر مقابل لندنی‌ها پیروز شد.

په‌په به عنوان یک مدافع ۴۱ ساله و باتجربه در سفر به لندن احساس خاصی دارد؛ او ۱۷ سال و ۵ ماه و ۱۵ روز پیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۰۶ در این ورزشگاه به مصاف آرسنال رفته بود.

البته پورتو با نتیجه دو بر صفر و با دو گل تیری هانری و الکساندر هلب به پیروزی رسید و په‌په با برونو آلوز مدافع تنومند تیم ملی پرتغال برابر آرسنال خاطره‌ای خاص را در ذهنش ثبت کرد. آنها در بازی برگشت در پرتغال مقابل این تیم با نتیجه بدون گل متوقف شدند و پورتو موفق شد صعودش را به مرحله حذفی جشن بگیرد اما در مقابل چلسی حذف شد تا این پایانی بر قصه اروپایی پورتو و په‌په در فصل ۲۰۰۶/۰۷ باشد.

اکنون په‌په در قامت رهبر بازیکنان پورتو قرار است به شاگردان سرجیو کونسیسائو کمک کند تا از پیروزی در بازی رفت محافظت کنند تا بلکه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا با این کاپیتان ۴۱ ساله مسیر خاصی را در پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها