کد خبر : 2008326 | 22 اسفند 1402 ساعت 00:31 | 58.6K بازدید | 13 دیدگاه

بوفون جدید فوتبال ایتالیا گلزن است!

لوییس توماس بوفون، پسر جان‌ لوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا، اولین گلش را برای باشگاهش به ثمر رساند.

بوفون جدید فوتبال ایتالیا گلزن است!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف جان لوئیجی بوفون که علاقه زیادی به دروازه‌بانی داشت و سال‌های زیادی در چارچوب تیم ملی ایتالیا و یوونتوس خوش درخشید، پسر این ستاره، در فوتبال راه دیگری را انتخاب کرده است.

لوییس بوفون که متولد سال ۲۰۰۷ است در ماه جولای سال ۲۰۲۳ به باشگاه پیزا پریماورا پیوست و عضو تیم زیر ۱۷ ساله‌های این باشگاه ایتالیایی شد.

با اینکه انتظار می‌رفت او راه پدرش را دنبال کند اما این بازیکن علاقه‌ای به پست دروازه‌بانی نداشت و بارها گفته که دوست دارد در پست‌های هافبک و همچنین خط حمله بازی کند.‌

ستاره سابق یوونتوس و آتزوری، پیش از این درباره عدم علاقه پسرش به دروازه‌بانی گفته بود: «نمی‌توانم او را مجبور کنم کاری که من دوست دارم را انجام دهد. او می‌خواهد در زمین بدود و گل بزند. من مانع او نمی‌شوم و برای هر تصمیمی که بگیرد کمکش می‌کنم. فعلا نمی‌تواند اما دوست دارم روزی را ببینم که بتواند به من گل بزند.(خنده).»

امروز اتفاق ویژه‌ای برای پسر این اسطوره رقم خورد. او دو دقیقه پس از تعویض و به میدان رفتن برای پیزا، موفق شد اولین گلش برای این باشگاه را به ثمر برساند تا نشان دهد پس از چند ماه حضور در این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته است.

دیدگاه‌ها