کد خبر : 2008362 | 22 اسفند 1402 ساعت 10:12 | 9.9K بازدید | 16 دیدگاه

ملوان علیه رکورد هجومی رضا عنایتی

پیکان برای ادامه روند هجومی خود کار سختی مقابل ملوان خواهد داشت.

ملوان علیه رکورد هجومی رضا عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در سه بازی گذشته 7 گل مقابل گل‌گهر سیرجان، صنعت نفت و سپاهان به ثمر رسانده و این آمار فقط 2 گل کمتر از تعداد گل‌هایی است که در نیم فصل نخست به ثمر رسانده بود و آمار هجومی فوق‌العاده‌ای را همراه با رضا عنایتی ثبت کرده است.

2 گل مقابل گل‌گهر سیرجان و 3 گل مقابل سپاهان که هر دو تیم از بالانشین‌های لیگ برتر هستند و مهره‌های تاثیرگذاری در ترکیب خود دارند نشان می‌دهد که عملکرد هجومی آنها اتفاقی نبوده و رویکرد هجومی خوبی در نیم فصل دوم پیش گرفته‌اند.

پیروزی سه بر دو مقابل سپاهان این تیم را در شرایط روحی خوبی قرار داده و با انگیزه و اعتماد به نفس کافی میزبان ملوان خواهند بود و بازی جذابی را مقابل تیم آماده و شگفتی‌ساز ملوان برگزار خواهند کرد.

ملوان با 14 گل خورده یکی از بهترین تیم‌های دفاعی است که بعد از استقلال، تراکتور، پرسپولیس و گل‌گهر بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و ساختار دفاعی تیم مهدی تارتار به شکلی است که در طول فصل دو مرتبه مقابل سپاهان و شمس آذر بیش از دو گل دریافت کرده و هشتمین هفته است که نهایتا یک گل دریافت کرده است و پیکان برای ادامه روند گلزنی مقابل این تیم سرسخت کار سختی خواهد داشت.

پیکان با پیروزی هفته گذشته مقابل سپاهان فاصله قابل توجهی با قعر جدول گرفت و در صورت کسب 3 امتیاز دیگر پتانسیل این را دارد تا رتبه دهم پیشروی کند و تا حدود زیادی از منطقه خطر دور شود و ادامه فصل را با شرایط متفاوتی به میدان برود.

دیدار پیکان و ملوان چهارشنبه ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها