کد خبر : 2008378 | 22 اسفند 1402 ساعت 12:08 | 37.9K بازدید | 17 دیدگاه

مجبور بودم از ملوان جدا شوم؛

زائرکاظمینی: این بزرگترین انتقال فوتبال من است

مسعود زائرکاظمینی می‌گوید انتقال به گل‌گهر بهترین اتفاق فوتبالی چند سال اخیر او بوده است.

زائرکاظمینی: این بزرگترین انتقال فوتبال من است

به گزارش "ورزش سه"، مسعود زائرکاظمینی که نیم فصل از ملوان راهی گل‌گهر شد، هفته گذشته با تیم سابقش دیدار کرد. او در گفتگویی با خبرنگار ما درباره انتقالش به گل‌گهر گفت: شرایط در ملوان به گونه‌ای نبود که بازی کنم. اواخر هم مصدوم شده بودم و آقای تارتار هم رفته رفته در حال جذب بازیکنان مدنظر خودش بود. من هم جدایی‌ام را با کادرفتی در میان گذاشتم و خواستم جدا شوم تا مسیر جدیدی را طی کنم. دوست نداشتم جدا شوم اما در این برهه مجبور بودم. امیدوارم هم خودم و هم تیمم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

او در مورد شکست برابر ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی پایاپای بود. ما و حریف چند موقعیت داشتیم و پنالتی آنها هم اصلا درست نبود. با توجه به اینکه در جدول همسایه بودیم. نیاز به سه امتیاز داشتیم و بازی خاصی بود، اما نشد که به هدف‌مان برسیم. واقعا مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. در این بازی سرمربی به من اعتماد کرد و فکر می‌کنم خوب کار کردم.

2000617

این بازیکن که برابر ملوان اولین بازی خود را در ترکیب اصلی گل‌گهر انجام داد، در این باره گفت: خدا را شکر از ابتدا در ترکیب بودم. امیدوارم شرایط به نوعی رقم بخورد که به نفع خودم و تیمم باشد. برایم اول از همه منافع تیم مهم است. هدف باشگاه کسب رتبه بهتر نسبت به سال‌های اول است. تیم ما جوان است و امیدوارم بچه‌ها تمام توان‌شان را بگذارند تا نتایجی درخور شان بگیریم.

زائرکاظمینی در مورد خصوصیات اخلاقی و فنی مارینوس اوزونیدیس گفت: از نظر فنی و تاکتیکی که کارنامه ایشان مشخص است. از نظر اخلاقی هم  واقعا کنار خط آرامش دارد و مثل بعضی از عوامل کادرفنی تیم‌های دیگر با داور صحبت نمی‌کنند و این خیلی خوب است، چون بازیکن با ذهنی آرام به کارش ادامه می‌دهد. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

او با اشاره به اینکه گل گهر نقطه اوج فوتبالی‌اش در چندسال اخیر است، گفت: به هر حال پیوستن به گل گهر از بهترین اتفاقات چندسال اخیر من بود. امیدوارم انتظارات را برآورده کنم‌ و عملکردم در راستای نتیجه گرفتن تیم باشد.

دیدگاه‌ها