کد خبر : 2008531 | 23 اسفند 1402 ساعت 10:38 | 32.5K بازدید | 17 دیدگاه

درگیری عجیب ستاره آرسنال و سرمربی پورتو (عکس)

کای هاورتز، ستاره آرسنال، شب گذشته در صحنه‌ای عجیب با سرجیو کونسیسائو درگیر شد.

درگیری عجیب ستاره آرسنال و سرمربی پورتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان روبروی پورتو به میدان رفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

شاگردان میکل آرتتا در بازی رفت با یک گل شکست خورده بودند و به همین دلیل با تمام توان در این بازی سعی کردند پیروز میدان باشند تا بتوانند شرایط را به سود خودشان رقم بزنند و مجوز حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را به دست آورند که در انجام این کار موفق هم بودند. 

این بازی پر از صحنه‌های درگیری و خطاهای متعدد بازیکنان دو تیم روی یکدیگر بود اما اتفاق عجیبی که رخ داد و توجه بسیاری را هم به خود جلب کرد مربوط به صحنه درگیری هاورتز با کونسیسائو در کنار زمین در وقت‌های اضافه بود.

2000854

این ستاره آلمانی در دقیقه 103 در کنار زمین برای سرعت بخشیدن به بازی و در مواجهه با سرمربی پورتو او را هل داد که رفتاری غیر ورزشی بود و انتظار می‌رفت که با کارت زردی از سوی داور روبرو شود اما داور کارتی به او نشان نداد تا بازی ادامه پیدا کند.

این رفتار هاورتز انتقادهایی را از سوی هواداران پورتو از او به همراه داشت اما با توجه به این که آرسنال در نهایت موفق به صعود به مرحله بعدی شد، این موضوع اهمیتی برای این بازیکن نداشت.

دیدگاه‌ها