کد خبر : 2008542 | 23 اسفند 1402 ساعت 11:49 | 12.9K بازدید | 14 دیدگاه

خشم گلادباخ: حذف به دست غول‌کش دسته سومی!

حذف مونشن گلادباخ با قبول شکست برابر ساربروگن از جام حذفی آلمان باعث عصبانیت مدیران این باشگاه شده است.

خشم گلادباخ: حذف به دست غول‌کش دسته سومی!

به گزارش "ورزش سه"، مونشن گلادباخ شب گذشته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان روبروی ساربروکن به میدان رفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که ساربروکن که در رقابت‌های دسته سوم فوتبال آلمان توپ می‌زند و در آن لیگ هم در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد پیش از این موفق شده بود بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت را هم از دور مسابقات حذف کند و حالا در  جمع چهار تیم برتر حضور دارد. 

رولاند ویرکس، مدیر گلادباخ، که به شدت از این نتیجه عصبانی به نظر می‌رسد در گفتگو با بیلد اظهار داشت: «من اصلا این عملکرد را درک نمی‌کنم و بسیار عصبانی و ناراحت هستم. من از شهر گلادباخ می‌آیم و عصبانیت مردم و هواداران کاملا برایم قابل درک است. 

2000880

این واقعیت که ما نتوانستیم برابر چنین حریفی در نیمه دوم هیچ کاری انجام دهیم و دست به ضد حملات کورکورانه زدیم غیرقابل تحمل است و چنین اتفاقاتی نباید رخ دهد و این موضوع هیچ ربطی به شرایط زمین که بازی کردن روی آن دشوار بود ندارد. من حالا انتظار پاسخی مناسب از تیم و از کادر فنی را دارم!»

مطرح کردن این اظهارات به این معناست که او به شدت از جراردو سیوانه، سرمربی این تیم، هم ناراحت و عصبانی است که نتوانسته است پس از هشت ماه حضور در این باشگاه برابر حریفی نه چندان قدرتمند هم بازی خوبی ارائه کند و حالا مطمئنا شرایط برای او دشوار خواهد شد. 

اما مسئله اینجاست که پس از قطع همکاری با هوتر و فارکه، گلادباخ شرایط اخراج این مربی که قراردادی سه ساله امضا کرده را ندارد و از نظر مالی هم در صورت انجام این کار با مشکلات بسیاری روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها