کد خبر : 2008546 | 23 اسفند 1402 ساعت 12:19 | 37.4K بازدید | 57 دیدگاه

وحید کاظمی به آرزویش رسید (عکس)

کسی نیست که نداند قضاوت شهرآورد پایتخت یکی از آرزوهای دیرینه وحید کاظمی بوده است.

وحید کاظمی به آرزویش رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حدود چهار روز پیش وحید کاظمی تلفن همراه خود را خاموش کرد تا ارتباط خود با دیگران را به حداقل برساند، همین کافی بود تا مشخص شود ابلاغیه غیررسمی دربی را گرفته. او در سه دربی قبلی هم گزینه کمیته داوران برای قضاوت شهرآورد بود اما در آخرین لحظات رقابت را به سایرین واگذار می‌کرد تا غم بزرگ به سراغش بیاید.

وحید کاظمی، داور قائمشهری فوتبال ایران در سال‌های اخیر سوت بازی‌های بزرگی را گرفته اما همیشه سد بزرگی او را از دربی دور نگه داشته. آخرین سد، لایسنس وی ای آر بود که سرانجام یکشنبه شب به دست او رسید تا خداداد افشاریان نامش را رسما به عنوان قاضی شهرآورد اعلام کند.

2000881

نکته جالب در مورد وحید کاظمی این است که او علاقه بسیار زیادی به قضاوت شهرآورد داشت. البته همه داوران علاقه دارند تا این بازی را سوت بزنند اما برای وحید کاظمی این شوق شاید بیشتر بود و انصافا با عملکرد او در دو سال اخیر، کمتر کسی است که تردید داشته باشد او شایستگی گرفتن قضاوت این بازی را هم داشت.

کاظمی به زعم بسیاری در دو سال اخیر جزو بهترین داوران ایرانی بوده است. او با عملکرد کم نقص خود توانسته سوت مهمترین بازی فوتبال در ایران را بگیرد و حالا همه امیدوارند که او با کمترین اشتباه، یک بار دیگر نشان دهد که چه توانایی مهمی برای قضاوت بازی‌های بین المللی هم دارد.

نکته دیگر در مورد مسئله هواداری وحید کاظمی از این دو تیم است. بر اساس آنچه نزدیکان او از این داور شناخت دارند، شاید تنها علاقه کاظمی مربوط به دوران کودکی و نوجوانی او از تیم نساجی قائمشهر باشد و تقریبا همه اذعان دارند که کاظمی هیچ تمایلی به رنگ قرمز و آبی ندارد.

دیدگاه‌ها