کد خبر : 2008564 | 23 اسفند 1402 ساعت 13:48 | 11.3K بازدید | 21 دیدگاه

بازگشت سریع پس از یک هفته غیبت؛

اخباری صدر جدول را تحویل گرفت!

چادرملو اردکان پس از یک هفته دوباره به صدر جدول لیگ دسته اول بازگشت.

اخباری صدر جدول را تحویل گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند، در دیدار اخیرشان رقابت حساسی را مقابل شهرراز شیراز برگزار کردند و توانستند دوباره به روند نتیجه‌گیری و بردهایشان را پیش ببرند و علاوه بر آن صدر جدول را هم از تیم خیبر خرم‌آباد پس بگیرند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان که فصل گذشته در نخستین سال تاسیس خود جایگاه خوبی به دست آورد، در فصل جاری عملکرد فراتر از انتظاری داشته و توانسته در حال حاضر با 51 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها باشد.

2000921

سعید اخباری که ازجمله مربیان جوان فوتبال ایران به شمار می‌رود و تیمش توانسته نمایش تاکتیکی و موفقی در طول فصل داشته باشد، هفته گذشته در خرم‌آباد مقابل خیبر شکست خورد تا صدر جدول را هم به این تیم تحویل بدهد، اما دوری این سرمربی و تیمش از جایگاه اول خیلی طول نکشید و آنها توانستند بلافاصله پس از یک هفته به همین رتبه برگردند.

شاگردان سعید اخباری که در 13 مسابقه پیاپی روند درخشانی داشتند و بدون شکست کارشان را پیش بردند و دو مساوی و 11 پیروزی داشتند، دوباره مقابل شهرراز شیراز به روند قبلی برگشتند و با توجه به شکست خیبر، در رده اول قرار گرفتند تا امیدوارتر از همیشه برای صعود به لیگ برتر شوند.

دیدگاه‌ها