کد خبر : 2008605 | 23 اسفند 1402 ساعت 16:48 | 11.6K بازدید | 9 دیدگاه

علی‌نژاد داغ سپاهانی‌ها را تازه می‌کند!

وینگر فولاد خوزستان به دنبال درخشش مقابل تیمی خواهد بود که تحت قرارداد آن است.

علی‌نژاد داغ سپاهانی‌ها را تازه می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان امروز رقابت حساسی را مقابل سپاهان برگزار می‌کند که نتیجه این بازی برای تیم‌های بالانشین و مدعی لیگ برتر اهمیت زیادی دارد و در این بین هم محمد علی‌نژاد می‌خواهد بهترین عملکردش را در جدال با طلایی پوشان ارائه کند تا بتوانند نتیجه بگیرند.

محمد علی‌نژاد که سال گذشته نمایش موثری در ترکیب سپاهان داشت و در 25 مسابقه به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند، سه پاس گل داد و دو پنالتی گرفت، سعی دارد در جدال با تیم فصل گذشته‌اش درخشان کار کند و نمایشی داشته باشد تا دوباره در نظر هواداران اصفهانی جلب توجه کند و فولاد را به موفقیت برساند.

وینگر فولاد خوزستان که در این فصل جزء مهره‌های موثر تیمش بوده و روی ایجاد حملات تیمش نقش اصلی را دارد، می‌خواهد در شرایطی که وینگرهای چپ سپاهان در این فصل نمایش خوبی نداشتند، موثر کار کند و بتواند دوباره نظر سپاهانی‌ها را به سمت خود بیاورد.

علی‌نژاد که انتقال قرضی از سپاهان به فولاد خوزستان داشته و پایان فصل دوباره باید به جمع اصفهانی‌ها برگردد، در مسابقه رفت این فصل در ورزشگاه نقش جهان روی تک گل تیمش نقش موثری داشت و امروز هم سعی دارد بهترین عملکردش را ارائه دهد.

دیدگاه‌ها