کد خبر : 2008672 | 23 اسفند 1402 ساعت 20:30 | 24.5K بازدید | 17 دیدگاه

دوایت یورک:

بهتر از زیدان برای هدایت یونایتد نداریم

مهاجم سرشناس سابق منچستریونایتد زین‌الدین زیدان را به عنوان مربی بعدی تیم محبوبش پیشنهاد داد.

بهتر از زیدان برای هدایت یونایتد نداریم

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات منچستر یونایتد با مربی‌گری اریک تن‌هاخ در سال ۲۰۲۴ هم ادامه دارد. آنها این سال را به خوبی و با پیروزی‌های متعدد آغاز کردند، اما با شکست برابر فولام و سپس منچستر سیتی همه چیز دوباره به هم ریخت.

تن‌هاخ می‌توانست با شکست دادن منچسترسیتی شرایط تیمش را هم در جدول و هم از جنبه اعتماد مالکان جدید بهبود ببخشد، اما نه‌تنها موفق به پیروزی نشد، بلکه با یک نمایش ضعیف خودش را در بدترین شرایط ممکن قرار داد. یونایتد چند روز پیش با شکست اورتون در رتبه ششم باقی ماند. آینده تن هاخ کاملا مبهم است.

1995321

دوایت یورک، ستاره سابق یونایتد، زیدان را بهترین گزینه برای جانشینی تن هاخ می‌داند: «اول از همه باید به دنبال مربیان موفق و اثبات شده باشید. مربیانی با شخصیت قوی که در شیوه بازی خود هویت مشخصی دارند. شما به یک شخصیت بزرگ برای هدایت یونایتد نیاز دارید، زیرا ما می‌دانیم که در رختکن تیم ستاره‌های مغرور بزرگی حضور دارند. زین‌الدین زیدان می‌تواند یکی از این مربیان باشد. فکر می‌کنم او کاملاً به عنوان یک مربی خوب در هدایت رختکن تیم‌های بزرگ جا افتاده است. وقتی او با این همه اعتبار وارد می‌شود، احترام فوری را به خود جلب می‌کند. برای من، احتمالا زیدان بهترین گزینه است.»

دیدگاه‌ها