کد خبر : 2008756 | 24 اسفند 1402 ساعت 01:24 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار کاپیتان پرسپولیس در چالوس

محسن بنگر از نیکاپارس چالوس به‌صورت توافقی جدا شد.

پایان کار کاپیتان پرسپولیس در چالوس

به گزارش " ورزش سه "، نیکاپارس چالوس یکی از تیم‌های پرطرفدار شمال که حمایت‌های هواداران آن در بازی‌های خانگی و خارج از خانه زبانزد فوتبالی‌هاست، امسال اولین سال حضور خود در لیگ دسته دوم و دومین سال حضورش در فوتبال ایران را تجربه می‌کند.

چالوسی‌ها این فصل با محسن بنگر آغاز کردند و در هفت هفته ابتدایی بدون باخت و مقتدرانه به صدر چسبیده بود و حتی تنها دو گل دریافت کرده بود به یکباره سه باخت متوالی را تجربه کرد تا در پایان نیم فصل در رده چهارم جای بگیرد.

حالا که لیگ دو به ایستگاه هجدهم خود رسید پس از باخت نیکاپارس برابر کویرمقوا دیگر تیم مدعی در خانه شرایط کاملا عوض شد تا چالوسی‌ها پنجمین شکست خود را تجربه کنند.

2001178

با اعلام اسماعیل بابائی دوست مدیررسانه‌ای نیکاپارس چالوس، پس از پایان هفته هجدهم محسن بنگر به‌صورت توافقی از جمع چالوسی‌ها جدا شد و سرمربی جدید این باشگاه امروز مشخص خواهد شد.

نیکاپارس که در سر سودای لیگ یک دارد با چهار امتیاز اختلاف با صدر در رده پنجم جدول قرار گرفته است. چالوسی‌ها با ایجاد تغییر و تحولات به دنبال بازگشت به صدر هستند و با هدایت سرمربی جدید یکشنبه شب در تهران باید به مصاف اسپاد بروند.

دیدگاه‌ها