کد خبر : 2008759 | 24 اسفند 1402 ساعت 01:42 | 15.9K بازدید | 13 دیدگاه

دورتموند ۲-۰ آیندهوون: صعود در مقابل دیوار زرد

دورتموند با غلبه بر آیندهوون با نتیجه ۲-۰ به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

دورتموند ۲-۰ آیندهوون: صعود در مقابل دیوار زرد

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان دورتموند امشب در دیداری خانگی در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان از آیندهوون پذیرایی کردند. بازی رفت این دو تیم در هلند ۱-۱ مساوی شده بود و امشب تیم ادین ترزیچ با گل‌های زودهنگام جیدون سانچو و دقایق پایانی مارکو رویس با کسب برد ۳-۱ در مجموع به یک‌چهارم نهایی رسید.

ویدئو: 327403

طبق انتظار دورتموند در دقایق ابتدایی عملکرد بهتری از خود نشان داد. در دقیقه ۳ سانچو با شوتی زمینی و پشت محوطه به گوشه سمت چپ دروازه، بازی را ۱-۰ کرد.

2001181

در دقیقه ۱۱ همکاری زیبای دورتموندی‌ها باعث شد که فولکروگ در مقابل دروازه به توپ برسد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پیش رو آیندهوون چند بار تلاش کرد به دروازه میزبان نزدیک شود اما دورتموند به خوبی از اندوخته‌اش دفاع کرد.

بازی به همین شکل گذشت تا اینکه در دقیقه ۴۰ ضربه خطرناک دست از زاویه بسته، با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد تا نیمه اول با گل سانچو به پایان برسد.

در نیمه دوم آیندهوون کاملا جلو کشید تا از حذف در خاک آلمان فرار کند. در دقیقه ۵۳ ضربه از راه دور و خطرناک لوزانو به تیر دروازه دورتموند خورد و دفع شد.

چند دقیقه بعد باکایوکو می‌توانست دروازه دورتموند را باز کند اما ضربه‌اش را کوبل به خوبی مهار کرد.

در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. در دقیقه ۷۷ فولکروگ گل دوم دورتموند را زد اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد.

با اینکه آیندهوون به گل احتیاج داشت، دروازه‌بان و مدافعان دورتموند به خوبی از گل‌شان مواظبت کردند و در دقیقه ۳+۹۰ هم مارکو رویس تیر خلاص را زد. جایی که روی اشتباه مدافع حریف، رویس توپ را ربود، با دروازه‌بان تک به تک شد و اختلاف را به دو رساند.

2001182

درنهایت ثانیه‌هایی بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و دورتموند با پیروزی ۲-۰ به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دیدگاه‌ها