کد خبر : 2008780 | 24 اسفند 1402 ساعت 07:52 | 130K بازدید | 197 دیدگاه

نکونام به سروش و اورونوف: برپا! (عکس)

تصویری بسیار جذاب از دربی صد و سوم به ثبت رسیده و انگار که جواد نکونام به ستاره‌های پرسپولیس برپا می‌دهد!

نکونام به سروش و اورونوف: برپا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هوادارانی که مدت‌ها بود دربی صفر-صفر ندیده بودند، در شهرآورد صد و سوم از تیم‌های اول و دوم لیگ که مدعیان اصلی قهرمانی هم هستند انتظار پیروزی داشتند تا تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، در زمین و نبرد مستقیم قدرت‌نمایی کند.

با این حال تفکرات جواد نکونام طور دیگری بود و او با دفاعی بسته، مجال نداد تا اوسمار با وینگرهای هنرمندش یک بازی سراسر هجومی را به نمایش بگذارد.

در بسیاری از دقایق بازی، بازیکنان استقلال بعد از ناکامی در مهار بازیکنان باتکنیک پرسپولیس با زدن پای آنها، ستاره‌های حریف را نقش بر زمین می‌کردند. این اتفاق باعث شد هواداران پرسپولیس بسبار نگران مصدومیت اوستون ارونوف باشند.

2001224

در یک صحنه در نیمه اول ارونوف نزدیک خط طولی و منطقه فنی سرمربی استقلال نقش بر زمین شد. در حالی که او هنوز از زمین بلند نشده بود، جواد نکونام که تیپی سرتاسر مشکی داشت نه تنها محوطه فنی را رد کرد بلکه با گذر از خط طولی قدم به زمین گذاشت تا از فاصله‌ای نزدیک‌تر به وحید کاظمی اعتراض کند.

در همین لحظه سروش رفیعی خود را به ارونوف رساند تا وضعیت او را جویا شود و به هم‌تیمی‌اش برای برخاستن کمک کند. تصویر جواد نکونام در این صحنه مثل ناظمی است که با عصبانیت و اعتراض و با حرکات دست برپا می‌دهد! تصویری ماندگار در شهرآوردی که می‌توانست با گل زیباتر شود اما استقلالی‌ها پس از بازی راضی‌تر استادیوم را ترک کردند.

عکس: داوود امان‌الله

دیدگاه‌ها