کد خبر : 2008844 | 24 اسفند 1402 ساعت 15:06 | 22.4K بازدید | 29 دیدگاه

تا سال 2028 با وایت

رسمی: مدافع ملی‌پوش آرسنال تمدید کرد

بن وایت قرارداد بلندمدتی جدیدی تا سال 2028 با آرسنال امضا کرد.

رسمی: مدافع ملی‌پوش آرسنال تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 26 ساله در سال 2021 با قراردادی 50 میلیون پوندی از برایتون به توپچی‌ها پیوست و اولین بازی خود را برابر برنتفورد پشت سر گذاشت. او خود را به عنوان بازیکن کلیدی در قلب خط دفاعی میکل آرتتا ثابت کرده است. 

وایت در دومین فصل حضورش در تیم شمال لندن،  به دفاع راست منتقل شد، جایی که در آن جایگاهش را مستحکم کرده و به مهره مهم آرسنال در راه قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تبدیل شده است.

2001342

قرارداد جدید وایت حداقل تا سال 2028 ادامه خواهد داشت و شامل گزینه‌ای برای تمدید یک ساله نیز می شود. پس از ماه ها مذاکره، باشگاه خوشحال است که توانست با او تمدید کند.

ادو، مدیر ورزشی، گفت: «ما بسیار خوشحالیم که قرارداد بلندمدت جدیدی را با بن تکمیل کردیم. از زمانی که بن به ما ملحق شد، مشارکت و تعهد او بسیار با بالا بوده است. هواداران ما او را دوست دارند، ما او را دوست داریم و مشتاقانه منتظریم تا سال‌های آینده از بازی‌های بن بیشتر لذت ببریم.»

این نظرات توسط آرتتا تکرار شد. او گفت: «خبر خوبی است که بن آینده خود را به باشگاه برای سال‌های بیشتری پیوند داد. بن یک بازیکن کلیدی برای ماست، یک حرفه‌ای برتر با ذهنیت برنده، و یکی از کسانی که الگوی هر بازیکنی است. توانایی، اراده و نگرش مثبت بن بسیار مهم است، اما او همچنین یک شخصیت و انسان عالی است. همه ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با بن در سال‌های آینده هستیم.»

2001343

بن وایت نیز بعد از تمدید قرارداد گفت: «در دوران فوتبالم سه بار به صورت قرضی در تیم‌هایی دیگر بازی کرده‌ام ولی در آرسنال به ثبات رسیدم. فکر می‌کنم این اولین باری است که واقعاً حس می‌کنم در یک تیم حضور دائمی دارم و می‌دانم در تابستان جایی نمی‌روم. بودن در اینجا باورنکردنی است و همیشه دوست دارم سال‌های بیشتری در آرسنال بمانم.»

دیدگاه‌ها